سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با صدور بیانیه ای خواستار عدم نصب بنر و انتشار پیام تبریک در جراید خطاب به خود شد.

به گزارش عصر بافق ؛ رضا فلاح مبارکه سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در بیانیه ای ضمن تشکر از حمایت و حسن اعتماد مسئولان و مردم،از همه بزرگواران تقاضا نمود از هر گونه نصب بنر و انتشار پیام تبریک در جراید و غیره خطاب به این خادم خود خودداری کنند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
و ما تفعلوا من خیر یعلمه الله (بقره ۱۹۷)
حمد و سپاس بیکران به درگاه خدای تبارک و تعالی که در دوران با شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی، این کمترین عبد خود را در شمار خدمتگزاران این نظام مقدس قرار داد تا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهیدان و حفظ ارزش ها ادای وظیفه نمایم. و سپاس فراوان از حسن نظر مدیر عامل محترم موسسه صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد کشور و حمایت بی دریغ استاندار محترم ،امام جمعه معزز، فرماندار بافق، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بافق که با حسن نظر و اعتماد خود، بنده را شایسته خدمتگزاری به مردم قدرشناس، مومن و نجیب شهر دار الشجاعه بافق بویژه پرسنل خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی دانستند.
بر خود وظیفه می دانم با ادای احترام به همشهریان عزیز که از طریق ارسال پیام های تبریک در فضای مجازی،تماس تلفنی،پیامک و با عناوین مختلف ابراز لطف و محبت نموده اند، تقدیر و تشکر ویژه نمایم.
امیدوارم با تلاش و کوشش فراوان و در سایه همدلی آحاد مسئولین شهر و با همکاری و مشارکت شما شهروندان عزیز در اداره امور شرکت سنگ آهن مرکزی به ویژه هدایت طرحهای توسعه به سمت ساحل بهره برداری ، شاهد پیشرفت و ترقی و آبادانی شهر عزیزمان باشیم، ان شاالله .
از محضر همه شما بزرگواران و دوستان استدعای عاجزانه دارم از نصب و الصاق هر گونه بنر و پارچه تبریک و نیز انتشار پیام تبریک انتصاب در جراید جدا اجتناب نمائید.
خادم شما
رضا فلاح مبارکه
سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *