در حالی حضور #وزیر_صنعت، معدن و تجارت در بافق در بوق و کرنا شده که وی جهت #افتتاح چندین طرح صنعتی در یزد حضور داشته و فقط جهت #بازدید از طرحهایی که اینجا سالها در حال خاک خوردن است در شهرستان بافق حضور یافته است، از استاندار و نماینده تشکر می کنیم که اگر تلاش شما نبود این حضور هم نصیب ما نمیشد! اما شما به ما بگویید کدام فولاد؟! چنان از بازدید وزیر از فولاد ابویی سخن گفته می شود که انگار اگر جنابشان مواظبت نکنند شمش فولاد روی سرشان سقوط خواهد کرد.
وزیر محترم به خوبی می داند که باید از پاسخگویی به خبرنگاران فرار کند، چرا که جوابی ندارد به این سوال که چرا طرح ملی فولاد کشور در شرایط حساس فعلی اقتصادی در بافق خاک می خورد؟! چرا برخلاف فلسفه اولیه تعریف ۸ طرح فولاد استانی اساسا طرح فولاد بافق که اقتصادی ترین این طرحها بود بر خلاف قانون و اصول اولیه تعریف این طرحها به طور کامل واگذار شد؟! واگذار شد ایرادی ندارد، بر اساس کدام قرارداد، تفاهم نامه و … واگذار شد؟ به آنهایی که در این واگذاری دخیل بودند باید گفت، اگر واگذار کردید که تعطیل شود که بیجا کردید، شما خائن به این مملکت و این نظام هستید، اگر واگذار کردید که تمام شود چرا به سرمایه گذاری که اهلیت این کار را نداشت واگذار کردید؟ در تفاهم نامه تان چند سال زمان به سرمایه گذار دادید تا این طرح را به اتمام برساند؟! بر اساس کدام قانون ۸ طرح فولادی را به ۷ طرح کاهش دادید؟ آیا این تخلف محرز نیست و همین کار باعث حیف و میل بیت المال و بلاتکلیف ماندن سرمایه و ظرفیتهای این مملکت نشده است؟!
خبرنگاری یزدی که دل خجسته ای دارد مهریز را بر اثر وجود چند شاخه تیرآهن به مدت چند سال زیر آفتاب و باران و بلااستفاده ماندن آن، به حیف و میل بیت المال متهم می کند انگار خبر ندارد که در بافق کارخانه نا تمام فولاد سالها در حال خاک و آفتاب خوردن است، فرماندار شهرستان که در حال پاس کردن درس مافیا شناسی در بافق است و قبلا منکر وجود مافیا بود به تازگی وجودش را پذیرفته است و یادمان می دهد که هر جایی که بر اثر ضعف و ناتوانی و بی دردی خودمان کاری از پیش نرفت به خوبی به مافیا پناه ببریم و جانمان خلاص! اصلا مافیا برای همین جاها ساخته و پرداخته شده است.
پ.ن.: لطفا تفاهم نامه واگذاری فولاد ابویی را منتشر کنید
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *