وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت:طبق مطالعات جدید صورت گرفته ذخایر اکتشافی در حوزه سنگ آهن رشد دو برابری خواهد داشت
رضا رحمانی وزیر صنعت،معدن و تجارت  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت:طبق مطالعات جدید و اطلاعات اولیه در حوزه سنگ آهن،ذخایر ما حداقل دو برابر خواهد شد.
رحمانی افزود:با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید و در صورت اکتشافات کامل،برای این میزان سنگ آهن رشد بیشتری پیش بینی می‌شود.وزیر صنعت،معدن و تجارت با اشاره به پیشرفت فیزیکی۷۰ درصدی و اهمیت این پروژه ادامه داد:این روند باید حمایت شود که نوید اشتغال،فرصت و فعالیت‌های جدید در منطقه است و باید این زنجیره تقویت و تکمیل شود.رحمانی به رفع دغدغه بافقی‌ها در رابطه با تامین‌خوراک صنایع جوار معدنی اشاره کرد و گفت:باتوجه به پتانسیل منطقه مشکلی نباید داشته باشیم و از ظرفیت ‌های موجود و حتی اکتشافات استفاده میکنیم.
وزیر صمت با اشاره به پتانسیل خوب استان و شهرستان بافق در حوزه معدن تصریح کرد:صنعت با مسائل زیست محیطی مغایرتی ندارد و خودش پیشتاز و پرچم دار رعایت مسائل زیست محیطی و حفظ محیط زیست است.رحمانی بیان داشت:نمیگذاریم هیچ آسیبی به محیط زیست بخورد و واحد‌های صنعتی ما در مسائل زیست محیطی پیشتاز هستند.
وی خاطر نشان کرد:بافق شهری معدنی است و پایه اشتغال در استان و شهرستان بر روی صنعت بنا شده است و میانگین اشتغال صنعت استان از میانگین کشور بالاتر است.

خبر : رجبی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *