دو خبری که در کنار هم کمی #سوال_برانگیز بود؛ مهاجر پذیری؛ چالش بافق و ایجاد بیش از ۲۰۰۰ شغل در سال جدید که همچنان واکنشها به آن ادامه دارد.
فرماندار بافق در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار می شد گفته از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۲۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است و در خبر دیگری مهاجر پذیری را چالش بافق دانسته است.
ما هم تصمیم گرفتیم در این خصوص قلمی بزنیم تا اگر جلسه ای در خصوص شفاف سازی این آمار گرفته شد به سوالهای ما نیز پاسخ داده شود، فرماندار بافق وقتی خبر از ایجاد بیش از ۲۰۰۰ هزار شغل در بافق می دهند قطعا معنای آن را نیز به خوبی می دانند که این خبر یعنی استارت مهاجرت وک بافق را می توان با بودجه ۲ میلیونی در سال و با دو نیروی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جواب داد؟!
آیا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آن تعداد نیرویی که حدود یک سوم نیاز واقعی است می تواند نظارت خود را بر کارگاهها و اشتغال ایجاد شده قوت بخشد؟
آیا دیگر اداره های مرتبط با مباحث اشتغال، مهاجرت نیروی کار و توسعه در شهرستان، به لحاظ نیروی انسانی و بودجه مورد نیاز به روز شده اند؟
آیا با توجه به کمبود شدید نیرو در فرمانداری، سوزاندن سمتها و جاهای خالی ایجاد شده با دادن چند حکم به یک نفر با شرایط جدید سنخیتی دارد؟
با توجه به مطرح بودن انتقال شما تا حداکثر یکسال آینده به استان، بازنشستگی قریب الوقوع معاون سیاسی آن فرمانداری، انتصاب حراست مجموعه به معاون برنامه ریزی و اینکه در آینده نزدیک فرمانداری شهرستان نیاز به حداقل سه نفر نیرو، یک نفر در حد فرماندار و دو نفر معاون فرماندار دارد و اینکه یکی از شاخصه های مدیران قوی، مدیر و جانشین پروری است، انفعال و عدم برنامه ریزی برای آن آینده نزدیک چه توجیهی می تواند داشته باشد؟!
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *