- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

خدا نیز با ما در #چله_انقلاب به پایکوبی نشسته / بهشت و ظهوری که در همین نزدیکی است

تا کور شود هر آنکه نتواند دید، تا کور شوند و به زباله دان تاریخ سپرده شوند همانها که آبرو و حیثیت خود را در قمار اینکه #انقلاب_شکوهمند_ایران عزیز و اسلامی چهلمین سالگرد خود را نبیند تاخت زدند و در دنیا بی آبرو شدند.
این همان #افول و سقوطی است که در کلام گوهر بار و حکیمانه رهبر معظم انقلاب بارها نمایان شده؛ مردم عزیز ایران بار دیگر و این بار متفاوت تر از همیشه #آرمانهای معمار کبیر را فریاد زدند تا گوش بدخواهان نظام نیز کر شود، تا هر چه زودتر و قبل از اینکه در باتلاق خودساخته شان فرو روند پیامها را دریافت کنند، جل و پلاسشان را جمع کرده و دست از پا درازتر به پشت مرزهای خود باز گردند.
درختی که با خون هزارن شهید و وجود صدها هزار ایثارگر و جانباز با راهنمایی منجی عالم بشریت و هدایت نایب بر حقش به سمت نور تنومند شده اکنون در #چله_انقلاب به تکامل رسیده و با باران رحمت الهی سیراب می شود تا بازسازی و باز تعریف دوباره ای به نفع محرومان جامعه و ستم کشیدگان دنیا را تجربه کند.
پس از پایداری چهل ساله داخلی بنا بر عهد بسته شده در ابتدای این مسیر پر پیچ و خم، بهار اسلامی در منطقه، نابودی داعش و دشمنان دین خدا توسط مدافعان حرم، پیروان راستین حضرت زهرا (س)، پوشالی بودن عربده های استکبار جهانی بر جهانیان عریان شده و پیام انقلاب شکوهمند اسلامی در مرکز پایگاه کفر و نفاق تا پشت در اتاق خوابهایشان رسوخ کرده و خوابها را آشفته ساخته است.
باران رحمتی که امروز و در چله انقلاب شاهد نزول آن هستیم، نشانه ای از رقص طبیعت و پایکوبی حیات با ماست، انگار خدا نیز با ما در چله انقلاب شکوهمند ایران عزیز اسلامیمان به رقص و پایکوبی نشسته تا ضمن لرزه افتادن بر اندام شیطان و شیطانکها، نقطه عطف دیگری در تاریخ و تمدن ایران زمین بلکه جهان به زیبایی شکل بگیرد.
علیرضا زارع، عضو انجمن اهل قلم شهرستان بافق