- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

دعوت مردم بافق به راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق درپیامی ازعموم مردم ولایتمدار شهرستان بافق برای حضور درراهپیمایی بزرگ 22 بهمن دعوت کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم

چهار دهه عمر مقدس نظام اسلامى در صدور مبانی والای انقلاب در جهان و برقرارى عدالت اجتماعى در عرصه‌هاى مختلف و رشد و شکوفایى و بالندگى علمى و صنعتى و فناورى و سایر اقدامات اصلاحى و خدمات شایسته در کشور، کارنامه‌اى درخشان را از خود بجای گذاشته است.

ملت غیور ایران اسلامی پس از چهار دهه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی با افتخار به گذشته و امید به آینده همچنان در صحنه مبارزه حضور دارند.

ما با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» توانستیم انقلاب را به پیروزی رسانیم و نظام اسلامی را تشکیل دهیم و با توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی در مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمنان انقلاب ایستادگی کردیم و خواهیم توانست تمدن‌ نوین اسلامی را محقق نماییم. «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ».
اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم مردم ولایت مدار دعوت می نمایم تا با حضور با صلابت و دشمن شکن خود در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن، به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

سیدعلیرضاسلیمانی بافقی