- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

پایان عملیات اجرایی فاز دوم بوستان کوثر

شهردار بافق با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح احداث فاز دوم بوستان کوثر به اتمام رسیده است گفت : در دهه مبارک فجر این طرح به بهره برداری می رسد.
وی عملیات اجرای ساخت این بوستان را شامل مسیر پیاده روی، دوچرخه سواری، تکمیل فضای سبز و زمین های بازی های ساحلی، زمین اسکیت، پیاده رو سازی پشت ورزشگاه و حاشیه مربوطه، ساخت پارکینگ، تامین روشنایی و ساخت آلاچیق و فضای نشیمن برشمرد و افزود: هزینه تکمیل مرحله دوم بوستان یاد شده معادل 14 میلیارد ریال می باشد.
شهردار بافق با بیان اینکه ایجاد پارک و فضای سبز به خاطر زیباسازی و منظر شهری مهم است بیان کرد: احداث فضاهای سبز و پارک‌ محله ای شهری بر سلامت روان شهروندان تاثیر دارد و منجر به تلطیف روحیات و آرامش روحی مردم می‌شود.
وی، داشتن شهری زیبا را یکی از موارد جذب گردشگر دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد، مراقبت و اهمیت دادن به پارک و فضاهای تفریحی سبب می شود تا گردشگران بتوانند با طیب خاطر برای اسکان و تفریح از آن استفاده کنند.
نوروززاده اضافه کرد: تلطیف احساساتی که فضای سبز، خصوصاً پارک و بوستان در ذهن مردم ایجاد می کنند، تاثیر مستقیم بر تعامل روحی روانی، راحتی اعصاب، قطع روزمرگی داشته که تمامی این آثار به شدت در کیفیت زندگی مردم که از اجزای مهم توسعه نشاط و پویایی اجتماعی است، نقش ارزشمندی دارد.
وی با اشاره به شروع ساخت سه بوستان جدید در محلات مختلف همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد این بوستان بتواند نقش خود را در خدمتگذاری به مردم شریف خصوصاً اهالی عزیز محله فخریه به خوبی ایفا کند.