- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

سقوط سیاسی تابش همراه با بلوغ سیاسی مردم اردکان / پایان سیاست بازی و لابی گری همراه با ریزشها در چله انقلاب

دامنه حاشیه های یک انتصاب مسئله دار و زمزمه های سقوط سیاسی تابش

🔸چند روزی است که استان یزد بار دیگر درگیر یک انتصاب حاشیه‌ساز شده است.

🔹در همین رابطه اخیراً #سرپرست یکی از #تیم‌های_ورزشی_اردکان که سابقاً نیز از #اعضای_دفتر_تابش بوده است به‌عنوان رئیس آموزش‌ و پرورش اردکان منصوب‌شده است؛ انتصابی که با آشکار شدن زوایای اجرای آن انتقادات زیادی را در سطح افکار عمومی و نخبگان سیاسی نسبت به مسببان آن به همراه داشته است.

⬅️در خصوص این انتصاب چند نکته مهم وجود دارد که عبارت‌اند از:

1⃣نکته اول اینکه #دخالت_مستقیم_تابش در انتخاب رئیس آموزش‌ و پرورش اردکان در حالی اتفاق افتاده است که تابش تا دیروز از قدرت خود برای تغییر و تعیین #استاندار برای استان استفاده می‌کرد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد با مهره چینی‌های جدیدی که در استان صورت گرفته است؛ تابش دیگر نفوذ قبل را ندارد و به اعمال‌ نفوذ در شهرستان خود روی آورده است.

2⃣نکته دوم اینکه از سوی دیگر انتصاب یک چهره ورزشی به‌عنوان رئیس آموزش‌ و پرورش اردکان علاوه بر #توهین آشکار به مقام شامخ #معلم، بدون شک در آینده مشکلات عدیده‌ای را برای قشر فرهنگی این شهرستان ایجاد خواهد کرد؛ چراکه در این خصوص #شایسته‌سالاری به عینه قربانی #سیاست‌بازی و #لابی‌گری شده است.

3⃣و اما نکته آخر اینکه جو حاکم بر سطح افکار عمومی و نخبگان اردکان و انتقادات مطرح‌ شده پس‌ از این اعمال‌ نفوذ در انتصاب این فرد به‌ خوبی نشان می‌دهد که تابش در اردکان دیگر آن نفوذ سابق را ندارد و به‌ عبارت‌ دیگر دچار #سقوط_سیاسی شده است؛ سقوطی که البته به نظر می‌رسد با #بلوغ_سیاسی مردم این شهرستان سرعت بیشتری به خود گرفته است. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که هر سقوطی حکمتی دارد و شاید سرآغاز یک‌راه و منش جدید باشد!

📙اردكان امروز و بردستاني

به ما بپيونديد👇👇👇
@nedayeisatis