- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

نکات ظریف قبلی ما را رضا بردستانی گرفت / همزیستی مسالمت آمیز را یادتان هست؟!

خدایا را شاکریم که می توانیم به اندازه خودمان #موثر باشیم، بزرگی می گفت هیچ دو نقطه ای در این وجود لایزال نمی یابید مگر اینکه بر یکدیگر #تاثیر بگذارند، حالا این تاثیر می تواند خوب باشد می تواند بد، آن #همزیستی_مسالمت_آمیز مد نظر ما و آن نوشته دیگری که منتظریم تا به واقعیت نزدیک شود در متن #مجسمه_های_طلایی نمود پیدا کرده است.
پس از سر و صداها و کش و قوسهای صورت گرفته در انتصاب مدیر آموزش و پرورش اردکان، دست به قلم شدن امام جمعه اردکان با آن مواضع تند در نقد این انتصاب، اظهار نظرهای فرماندار غیر بومی اردکان در مقابل متن امام جمعه و حتی ورود دفتر محمد رضا تابش، نماینده شهرستان اردکان و بلبشویی که ایجاد شد، رضا بردستانی خبرنگار سیاسی آفتاب یزد در متن “#اردکانی_ها آن چند تخم مرغ سالم باقیمانده را از سبد #تابش بردارند! امام جمعه اردکان چه ها نوشت و ننوشت اصلاً مهم نیست اما چرا نوشت؛ نه مهم که دردآور است…” به نکات قابل تاملی اشاره کرده و تا پایان تابشیسم رسیده که خالی از لطف نیست.
بردستانی در این یادداشت ضمن هشدار دوباره به اردکانیها به سه نکته مهم اشاره می کند که با توجه به اهمیت موضوع ما دو نکته آخر را در اینجا عینا نقل قول می کنیم:
اما نکته ی دوم:
فرض مؤکد است بر فرهیختگان و دلسوزان اردکانی که محکم و اندیشمندانه از مواضع امام جمعه ی خود دفاع کنند و از او در حدی که نیاز است حمایت، این که اردکان فرماندار و دلسوز و مدیران کل قابل و شورای شهر جسور و شهردار کاربلد ندارد بُعدِ بدِ ماجرا است، بُعدِ خوب ماجرا حضور امام جمعه ای است که اهل تعارف نیست حتی با تابش نماینده فعلی اردکان در مجلس شورای اسلامی!
نکته سوم:
به نظر من اصلاً مهم نیست امام جمعه ی اردکان چه نوشت، در جواب او چه ها نوشتند و گفتند! اصلا و اساساً مهم نیست پشت تریبون آن آقای به انتهای خط رسیده چه گفت و چرا گفت و… در این برهه، تنها مسئله ای که خیلی مهم است چرایی دست به قلم شدن امام جمعه اردکان است. این چرایی البته یک فرصت آفرینی در پی دارد تا اردکانی های آگاه، آن چند تخم مرغ سالم باقیمانده را از سبد #تابش بردارند! که اگرچه تابش و تابشیسم به انتها رسیده اما اردکان و اردکانی، در ابتدای راهی بس طولانی، مهم و ارزشمند قرار دارد.
پ.ن: به نظر من به جای نصب مجسمه طلای #نوریان و #مصری_نژاد در میادین اردکان، #اصفهانی_ها باید مجسمه طلایی #تابش را سردر #فولادمبارکه و #فولادسپاهان نصب کنند!
#همزیستی_مسالمت_آمیز_فولادیها
#پایان_تابشیسم
شورای سردبیری عصر بافق