- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

صدای رسایی که از سازمان خصوصی سازی به گوش می رسد نمی شنوید؟! / آیا شرکت معادن سنگ آهن مرکزی ایران بافق و فولاد ابویی قانونی واگذار شده؟! / حتما باید به روز برخی شرکتها دچار شویم تا بشنویم؟!

همیشه می نوشتیم #مسئولان_بافقی در خواب ولی اکنون می نویسیم اکثر مسئولان بافقی خودشان را به خواب زده اند، هم رنگ #جماعت شده و جانب #عافیت_طلبی را گرفته اند، برای ما سوال شده است که اکنون که صدای افتضاح #حیف_و_میل_سازی بیت المال به نام #خصوصی_سازی گوش ایران را کر کرده ما واقعا چرا نمی شنویم؟! چرا اکثر مسئولان ما خودشان را به نفهمیدن این صدای گوش خراش زده اند که اگر دیر بجنبیم در انتظار ماست.
امروز را در خواب خوشی که هستید و هستیم خوب و خوش باشید که به احتمال زیاد فردای دردناکی در انتظار ماست، آن زمان است که فریاد رسی نداریم، بارها نوشتیم برای #فولاد_بافت، استاندار کرمان به همراه نماینده مجلس سرمایه گذار یکساله را خلع ید کردند، چرا ما برای #فولاد_ابویی نمی کنیم؟ چون وضعیت ما و آنها مشابه است حتما یک جای کار می لنگد که به احتمال زیاد باید به خودمان بر گردد.
در هر جایی که کارخانه های بزرگ به بخش خصوصی واگذار شده و به آن وضعیت اسفبار دچار شدند نماینده مجلس ورود کرده تا واگذاری ها که اکثرا غیر قانونی بوده و یا مشکلاتی داشته را لغو کنند اما این داستان برای ما چرا متفاوت است؟ یعنی رفتیم بررسی کردیم واگذاری معادن ما، سنگ آهن ما و فولاد ملی ما که پس از سالها نه گندله ای زد و نه فولادی، فقط شمش اردکانی را برای ما نازک می کند در مدینه فاضله، داخل اتاق شیشه ای و بدون هیچگونه خطایی صورت گرفته که نتوان پیگیر لغو آن بود؟! یا اصلا برایمان مهم نبود آینده معادن ما و شرکت سنگ آهنمان چه می شود؟
نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان بافق احساس می کنیم یک نماز جمعه متفاوت نیاز امروز ماست، از آن خطبه هایی که همه را به حرکت وادارد، استاندار بافقی گفت که پیگیر بازگشت معادن سنگ آهن هستیم، می گوییم شما پیگیر خیلی موارد دیگر هم بوده اید، برنامه زمان بندی برای هر موردی که می گویید پیگیر هستید به مردم اعلام کنید تا بهتر باورتان کنند، واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در زمان شورای چهارم انجام شد، اکنون که اکثر واگذاریها زیر سوال رفته و بعضا لغو شده و یا در حال لغو شدن هست آقایان شورای چهارم که یا در شورا هستید یا در جاهای دیگر صاحب نظر و نفوذ، چرا ساکتید؟ آقایان شورای پنجم کجا هستید؟ کم پیدا؟! نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی لطفا کمی به مسائل مهم حوزه تان و شهرستانتان نیز برسید، فرماندار محترم بافق اگر اتفاق ناخوشایندی در گذشته و قبل از مسئولیت شما در بافق روی داده باشد دلیل نمی شود که در پیگیری آن قصوری صورت بگیرد، جناب آقای دکتر رحیمی شما در زمان برگشت مجددتان به سنگ آهن اعلام کردیم پیگیری می کنید تا آنومالیها به سنگ آهن بازگردد و این اعلام شفاف نشان داد که به خوبی عقیده ای به چراغ خاموش ندارید که کار شهرستان ما دیگر از چراغ خاموش گذشته است، لطفا نتایج پیگیری ها و احتمالا شکایتی که باید در اولین قدم از تنظیم کنندگان صورتجلسه مشکوک می کردید را به مردم شفاف اعلام کنید.
به همه می گوییم، اصلا فریاد می زنیم واگذاری شرکت معادن سنگ آهن مرکزی ایران بافق با ۶۰۰۰ پرسنل و ۵۰ آنومالی که سرنوشتش نامشخص است شاید غیر قانونی بوده، فولاد ابویی را با شرایط فعلی حتما می توان و باید به سرمایه گذار قویتری که اهلیت این کار را داشته باشد واگذار کرد، لااقل پیگیری کنید تا خلاف آن ثابت شود بلکه کمی آرام بگیریم.
شورای سردبیری عصر بافق