زاده رحمانی در جلسه کمیته مناسب سازی گفت: پیگیر هستیم با تعیین مکان از سوی جامعه معلولین یک اتو بانک در شهرستان جهت استفاده معلولان ایجاد شود.

به گزارش عصر بافق؛ جلسه کمیته هماهنگی و پیگیری امور مناسب سازی و شورای ساماندهی امور سالمندان با حضور فرماندار بافق، بخشدارمرکزی، رییس اداره بهزیستی و جمعی از روسای ادارات و اعضای این کمیته در محل اداره بهزیستی برگزار شد.
فرماندار بافق در این نشست با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات جلسات گفت: خوشبختانه بخش زیادی از مصوبات جلسات قبل کمیته مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان اجرایی و عملیاتی شده است.
محمد زاده رحمانی افزود: با توجه به ضرورت بحث مناسب سازی اماکن و معابر و اهتمام جدی مسئولان به این مقوله این موضوع به یک ارزش در جامعه تبدیل شده است.
وی همچنین در ادامه به برخی از مساعدت ها و اقدامات صورت گرفته جهت کاهش مسائل و مشکلات معلولان شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: پیگیر هستیم با تعیین مکان از سوی جامعه معلولین و با مساعدت و حمایت فرمانداری یک اتو بانک در شهرستان جهت استفاده معلولان ایجاد شود.
زاده رحمانی در پایان از شاهپورزاده مسئول جامعه معلولین شهرستان بخاطر پیگیری های مستمر برای رفع مشکلات معلولین بصورت ویژه تقدیر کرد.
گفتنی است اتوبانک یا خودروپرداز (drive up ATM) نوعی از دستگاه‌های خودپرداز است که کاربر برای انجام امور بانکی از طریق دستگاه خودپرداز، نیازی به پیاده شدن از خودرو یا وسیله نقلیه ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *