مدیریت توزیع برق شهرستان بافق : همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران چهار پروژه شاخص روشنایی و برق رسانی (روستایی) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان بافق به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ محمدرضا عسکری فر ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلابی اسلامی گفت: به بركت انقلاب تمامى روستاهاى شهرستان بافق برقدار هستند.
وی تعداد مشتركين برق شهرستان بافق را ٢٧ هزار انشعاب عنوان کرد و افزود: از اين تعداد۲۳ هزار و ۴۹۵ انشعاب خانگى ،۶۵۶ انشعاب عمومى،۲۹۴ انشعاب كشاورزى، ٢٤٧ انشعاب صنعتى و۲ هزار و ۳۰۸ انشعاب تجارى می باشد.
مدیریت توزیع برق شهرستان بافق تصریح کرد : كاهش چشمگير خاموشى ها كه به ازاى هر مشترك 83 دقيقه در سال رسيده است با برنامه ريزى و سرويس بموقع ساليانه تحقق پيدا كرده است.
عسکری فر بیان داشت : در سال جاری حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال شامل پروژه هاى توسعه و احداث ،روشنايى معابر ،اصلاح و بهينه سازى عوارض برق و عمرانى روستايى ، سرويس و نگهدارى مى باشد به بهره برداری رسید.
وی عنوان کرد : همچنین در ایام الله دهه فجر پروژه های شاخص روشنایی بلوار فدک روستای مبارکه، راه اندازی شعبه برق منطقه سبزدشت و بهره برداری از پروژه های روستایی این منطقه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
مدیریت توزیع برق شهرستان بافق افزود : در ضمن در این ایام كلنگ روشنايى بلوار وليعصر (عج) با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به زمین زده می شود كه تا پايان سال به بهره بردارى ميرسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *