- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

دیدار مربیان عقیدتی سیاسی بافق با امام جمعه

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند .
به گزارش عصر بافق ؛ آیت الله سلیمانی امام جمعه بافق در این دیدار مهمترین وظیفه هادیان سیاسی را جذب نسل جوان اعلام کرد وافزود : متاسفانه در حال حاضر شرایط به گونه است که نسل جوان از فضای مجازی تغذیه می شود و دیدگاهشان در حال تغییر است ‌.
وی بیان داشت : باید به دنبال راهی باشیم تا جوانان ما از این وضع نجات یابند.
امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم باید ببینیم که کشور قبل از انقلاب در چه شرایطی بوده و اکنون پس از ۴۰ سال به کجا رسیده است ؟! دستاوردهای انقلاب برای ما چه بوده است !
آیت الله سلیمانی با تاکید بر اهمیت نیروپروی عنوان کرد : در حال حاضر باید نیروهای توانمند متدین تربیت شوند تا بتوانند مشکلات موجود در کشور را حل کنند .
وی درپایان خاطرنشان کرد : اگر فردی احساس میکند در حیطه وظایفش توانایی لازم را برای انجام امور ندارد باید جای خود را به فرد لایق دیگری بدهد‌.

لازم به ذکر است ؛ این مراسم ازسوی دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج وشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق برگزار گردید.