فجر تا فجر ورزش بافق از خاکبرداری ، زیرسازی و بتن ریزی ورزشگاه تختی استارت خورد .
به گزارش عصر بافق ؛ قطار رشد و توسعه ورزش بافق به ناگاه به حرکت درآمد ، این قطار در ایستگاههای متعددی توقف نمود و در هر ایستگاه نوید دهنده خبرهای خوش و امیدوارکننده ای به اهالی ورزش شهرستان بود.
در ایستگاه اول خبر از بهره برداری سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی به گوش ورزش کاران و ورزش دوستان رسید ، امید در رگهای ورزش به جریان افتاد ، شور و نشاطی ایجاد شد و در هر جا و مکانی صحبت از افتتاح سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی بود تا اینکه قطار ورزش به ایستگاه دوم رسید ، افتتاح تنها سایت اختصاصی تیراندازی با کمان استان یزد در شهرستان بافق
همه امیدوار بودند تا این قطار به ایستگاه سوم برسد در ایستگاه سوم سالن اختصاصی شمشیربازی بافق افتتاح شد و دیگر هیچ چیز نمی توانست جلو حرکت قطار ورزش را بگیرد.
ایستگاه چهارم افتتاح و بهره برداری از سونا و جکوزی استخر لاله بافق بود
ایستگاه پنجم افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای مبارکه
ایستگاه ششم افتتاح مجموعه ورزشهای ساحلی روستای مبارکه
نگاه لکوموتیوران قطار ورزش بافق در ایستگاه هفتم ، هشتم ، نهم ، دهم ، یازدهم و دوازدهم از مرکز شهر به روستاها کشیده شد و در ادامه شاهد افتتاح و بهره برداری زمین چمن مصنوعی روستای شیطور و بهره برداری از پنج خانه ورزش در روستاهای دیگر بودیم .
همچنان قطار ورزش بافق با سرعت در حال حرکت بود تا به ایستگاه سیزدهم و افتتاح و بهره برداری از مجموعه ورزشهای ساحلی روستای جزستان رسیدیم جایی که کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی این روستا نیز با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان به زمین خورد.
در ایستگاه چهاردهم و به ناگاه شاهد تخصیص اعتبار زمین چمن روستای باقرآباد شدیم پروژه ای که در چهلمین فجر انقلاب به بهره برداری خواهد رسید.
بماند که از فجر تا فجر شاهد غرور آفرینی ورزشکاران دیارمان در اقصی نقاط میهن پهناور عزیزمان بودیم ، مدالهای رنگارنگ ، مقامهای کشوری و استانی ، همایش های مختلف ورزشی و در نهایت تحرک و پویایی در ورزش که این خود مبحثی جدا خواهد داشت.
قطار ورزش بافق در ایستگاه پانزدهم و در آستانه چهل سالگی انقلاب به چمن ورزشگاه تختی رسید جایی که احساس نیاز فراوانی بود کار خاکبرداری ، خاکریزی و زیرسازی آن با همت همه مسئولین استان و شهرستان آغاز شد وهم اکنون پیشرفت 70 درصدی به خود گرفته است انشالله شاهد افتتاح این پروژه نیز در آینده نزدیکی خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *