مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روزپرستار پیام تبریکی صادر کرد.
بہ گزارش عصر بافق؛علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی سالروز ولادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است را تبریک عرض نمود و از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر شریف در شهرستان تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

” و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعاً  ” (( قرآن مجید، مائده 32 ))

هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه ی مردم را حیات بخشیده است.

پرستاری بالی است برای پرواز در آسمان رضایت خدا

پنجم جمادی الاولی سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بنام روز پرستار نامگذاری شده است. بزرگ پرستاری که پس از آن مصیبت بزرگ یک تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند. این روز هنگامه ای مغتنم برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت های با ارزش قشر خدوم، قانع و نجیب پرستاران و ترویج ارزش های زینبی در جامعه به ویژه در میان پرستاران است.

بی تردید پرستاری از بیماران رسالت سنگین و ارزشمندی است که یک پرستار متعهد، زینبی وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملایمات آن را به دوش می کشد. انسان های شایسته که همپای جامعه شریف پزشکی هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمي بر دلهاي مجروحان است. در تعالیم اسلامی، آن هنگام كه پرستار براي ياري انسان نيازمندي تلاش مي كند و براي جلب رضاي پروردگار نيازهايش را بر آورده می کند، گویی زندگی را به او بخشیده و بدينوسیله، موجبات خرسندي پرودگار را فراهم كرده است و بی شک خدمت در چنین حرفه مقدسی، توفیق و سعادت بزرگ الهی است که همواره باید قدردان آن بود و به خود بالید.

ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب سلام الله علیها به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر شریف در شهرستان دار الشجاعه بافق عموماً و این ستاره های درخشان ایمان و عفت و انسانیت در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق خصوصاً، ابراز داشته، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

والله عنده حسن المأب

علی اکبر رحیمی بافقی

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *