- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

دریافت کد راه اندازی یکصد و ۳۶ کارگاه در بافق

فرماندار بافق : در سال جاری  متقاضیان یکصد و ۳۶ کارگاه تولیدی، صنعتی ،خدماتی در بافق کد راه اندازی دریافت کردند.

به گزارش عصر بافق ؛ زاده رحمانی در جلسه کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق گفت : تا کنون شرکت سنگ آهن مرکزی ۵ کیلومتر از باند دوم‌ بافق – بهاباد را بسترسازی کرده و در حال پیگیری دریافت مجوز آتش باری و انفجار ترانشه ایست که به آن برخورد کرده است.

وی افزود : تخصیص قیر این پروژه را فرمانداری پیگیر و به سرانجام می رساند.

فرماندار بافق ادامه داد : سه راهی سه چاهون فعلا اصلاح و رفع عیوب ترافیکی شده و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار موجود صرف روکش بخشی از محور فعلی بافق – بهاباد می شود.

زاده رحمانی همچنین در خصوص جاده بافق-یزد بیان داشت : فقط روکش آسفالت ۸۰۰ متر از باند دوم بزرگراه یزد – بافق باقیمانده که قیرپاشی آن امروز انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  از تکمیل جاده بافق- نوق خبر داد و افزود: مسئولان استان کرمان تصمیم جدی دارند که محور بافق – نوق را تکمیل و به بهره برداری برسانند و در همین راستا از سال گذشته تا کنون ۲۲ کیلومتر آن را ساخته و زیر عبور برده اند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان بافق با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲ هزار و ۱۵ نفر اشتغال جدید در بافق داشتیم تصریح کرد : امسال نیز ۲ هزار و سه نفر نام نویسی جدید در تامین اجتماعی داشتیم که از این تعداد پانصد و ۵۳ نفر برای اولین بار بیمه شده اند.
زاده رحمانی در ادامه گفت : سال گذشته یکصد و ۹۲ کارگاه در شهرستان بود که یکصد کارگاه متعلق به سنگ آهن و شهرداری بود  همچنین امسال نیز یکصد و ۳۶ کارگاه تولیوی ،صنعتی و خدماتی کد جدید گرفتند.
وی در پایان در خصوص احداث فرودگاه در بافق خاطر نشان کرد : برای ساخت فرودگاه از سه سرمایه گذار دعوت شده است و شرکت پیشگامان شروع به جمع بندی کرده و در دست بررسی است در حال حاضر زمین مشخص است و شورای تامین و استان نیز مصوب کرده است، مشکلی نیست و تنها نیاز به سرمایه گذار است .

خبر : خالقدادی