رئیس شوراي مدیریت بحران شهرستان بافق گفت: عملیات ساختمان سایت اسکان اضطراری مردم در صورت وقوع حوادث طبیعی از جمله زلزله در شهر بافق با کاربری چند منظوره ایجاد می شود.

به گزارش عصر بافق؛ نشست برنامه ریزی واگذاری زمین جهت شروع عملیات احداث سایت اسکان اضطراری بافق با حضور فرماندار، رییس اداره منابع طبیعی، دبیرشورای مدیریت بحران، رییس و برخی از اعضای اتاق اصناف شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بافق در حاشیه این جلسه با اشاره به اهمیت ساخت فضای فیزیکی جهت بهره مندی از آن در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران گفت: با توجه به عدم وجود فضای فیزیکی مناسب در شهرستان، بنا داریم تا با ساخت سوله و فضای فیزیکی مورد نیاز جهت اسکان در مواقع اضطراری، گامی موثر در جهت ایجاد مکان دائمی برگزاری نمایشگاه های تجاری نیز برداشته شود.
زاده رحمانی افزود: در این باره با تامین زمین از سوی فرمانداری و اداره کل منابع طبیعی استان عملیات تسطیح و آماده سازی آن را انجام داده و در ادامه، از ظرفیت اصناف شهرستان استفاده و اقدام خواهد شد.
وی با قدردانی از اتاق اصناف به علت پیش قدم شدن در این زمینه، خاطر نشان کرد: با احداث این سایت میتوان علاوه بر بهره مندی در مواقع اضطراری، در مواقع عادی نیز جهت برپایی نمایشگاه و سایر برنامه ها نیز از آن استفاده نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *