مدیر بیمارستان بافق : متخصص رادیولوژی از هفته آینده بصورت تمام وقت در بافق حضور دارد.
به گزارش عصر بافق ؛ محمد باقر قائمی در فضای مجازی در خصوص مشکلات بیمارستان بافق گفت : متاسفانه حجم مراجعات مردم دراین چند ماه اخیر به قدری زیاد است که تمام بخش های بیمارستان پر شده و تخت هم اضافه کردیم اما اولویت ما در این شرایط برای بستری بیمارانی است که وضعیت بدتری دارند .
وی ادامه داد : با این وجود علاوه بر پزشک اول اورژانس، پزشک دوم آنکال هم درصورت نیاز حضور دارد.
مدیر بیمارستان افزود : فضای بیمارستان قدیم بیش از این قابلیت افزایش تخت ندارد اما باپیگیری های بعمل آمده وپیگیری و مساعدت مسئولین شهرستان و استان ، بیمارستان جدید در مرحله ساخت نما است همچنین تاسیسات داخلی هم شروع شده است و به امید خدا درصورت تامین اعتبار، سال آینده به پایان خواهد رسید.
قائمی تصریح کرد : کمبود پزشک نداریم و تمام متخصص های ضروری بویژه زنان، قلب، اطفال، داخلی، بیهوشی، جراحی، چشم و همچنین دو متخصص تمام وقت حضور دارند .
وی افزود : سایر متخصص ها نیز در هفته چند روز حضور دارند.
مدیر داخلی بیمارستان بیان داشت : متخصص رادیولوژی تمام وقت هفته آینده به بافق خواهد آمد و مشکل بزرگ بافق برطرف خواهد شد همچنین رادیولوژی دیجیتال هفته پیش افتتاح شد درضمن سی تی اسکن و سونوگرافی هم موجود است .
قائمی ادامه داد : چهار واحد مسکونی برای متخصصین در حال ساخت است.
وی عنوان کرد : بلوک زایمان بیمارستان جز مجهزترین و زیباترین بلوکهای کشور است.
مدیر بیمارستان با بیان اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان صبح ها وعصرها فعال می باشد افزود : جهت رفاه همشهریان عزیز بخش فیزوتراپی ، گفتار درمانی و کار درمانی را نیز افتتاح کردیم .
قایمی در پایان خاطر نشان کرد : انشاالله خبرهای خوب دیگری نیز در راه است که حتما اطلاع رسانی خواهم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *