جلسه هماهنگی خدمات نوروزی و آماده سازی شهر برای سال نو با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری در محل دفتر شهردار بافق برگزار شد.
به گزارش عصر بافق ؛ رئیس شورای اسلامی شهر بافق در این نشست با تقدیر و تشکر از وقت گذاری و زحمات کارکنان شهرداری گفت:همواره کارکنان پیش کسوت شهرداری نزدیک به ایام نوروز، تلاش مضاعفی را بروز میدادند و اینکه در حال حاضر مجموعه شهرداری از چند ماه قبل به برنامه ریزی جهت ایام سال نو اقدام نموده بسیار مهم است.
حسن محمدی بر اجرای برنامه های شاد در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: شهر از همه لحاظ باید برای خدمات دهی به مسافران مهیا شود.
وی ادامه داد: ارتقای کیفیت فضاها و ساماندهی مبلمان شهری، تبلیغ و اطلاع رسانی با هماهنگی و همدلی دستگاههای اجرایی در جذب میهمانان و مسافران نوروزی موثر است.
محمدی در ادامه اشاره به ساماندهی میادین ورودی شهر عنوان کرد: با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی و پیگیریهای مجدانه فرماندار شاهد تعیین تکلیف میدان ورودی از محور یزد بافق خواهیم بود.
رئیس شورای شهر بافق افزود برنامه های متنوع آبشار بافق از جمله جشنواره های نوروزی و تابستانه بسیار جذاب است و فکر می کنم در شرایطی که مردم در تنگناهای اقتصادی و گرفتاریهای روزمره هستند، دنبال فرصتی برای لبخند زدن می باشند که برگزاری این چنین جشنواره هایی در تغییر روحیه مردم نقش بسزایی دارد لیکن باید سعی شود این مراسم به درون شهر نیز کشانده شود و از آن جمله برگزاری برنامه های متنوع در بافت های تاریخی از جمله میدان خان می باشد.

در ادامه شهردار بافق به توجه ویژه شهرداری به بافت های تاریخی اشاره کرد و گفت: شهرداری بافق در سال جاری توجه ویژه ای به بازسازی بافت تاریخی شهر داشته که در این راستا بازسازی و مرمت محور تاریخی حوض بازو انجام شده و مرمت و بازسازی میدان خان بافق هم در حال انجام می باشد. ضمن آنکه مطالعات و برنامه ریزی بازآفرینی محور حمام ملامراد و قنبریه نیز شروع شده است.

سید علی نوروززاده همچنین به ساماندهی ورودی های شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز ساماندهی ورودی های شهر و همچنین مسیر های منتهی به اماکن گردشگری در دستور کار شهرداری قرار دارد.
شهردار بافق گفت: شهرداری تمام تلاش خود را برای ایجاد مکانی آرام و بانشاط در مجموعه های تاریخی شهر و تفرجگاه آبشار جهت رفاه حال مسافران و شهروندان در ایام نوروز بکار می بندد.
وی در ادامه به برنامه ریزی جهت برگزاری چهارمین جشنواره نوروزی شهر بافق اشاره کرد و افزود: طی چند سال اخیر برنامه های تفرجگاه آبشار در قالب جشنواره های نوروزی محوریت کار گردشگری شهر قرار گرفته و شاهد استقبال کم نظیر شهروندان و گردشگران بوده در همین راستا شهرداری بافق می کوشد این جشنواره های در هر دوره پویا تر و بهتر از قبل برگزار گردد.
نوروززاده ابراز امیدواری کرد: با اضافه شدن ظرفیت های جدید به تفرجگاه آبشار از جمله دریاچه تفریحی ، شاهد رضایتمندی بیشتر بازدیدکنندگان باشیم.
شهردار بافق افزود از جمله برنامه های امسال استفاده از ظرفیت روستاهای شهر می باشد.
نوروززاده با اشاره به ساماندهی محوطه آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بیان کرد: جلسه ای در این رابطه با هیئت امناء برگزار و با اقدام مشترک ، ملزومات این مکان مقدس رفع می شود.
وی همچنین از خرید ماشین آلات مکانیزه آسفالت خبر داد و تصریح کرد: با خرید این ماشین شاهد سرعت بیشتر در لکه گیری آسفالت معابر خواهیم بود.
گفتنی است، تشکیل اکیپ های سنگفرش معابر، مرمت جداول فرسوده معابر، ساماندهی تابلو های ورودی شهر، توسعه فضای سبز شهری، نخاله برداری ورودی های شهر ، نصب المان های لازم و … از دیگر مصوبات جلسه مذکور بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *