فرماندار بافق: وقتی دیدم برخی از افراد در دستگاه های متولی، بهایی که باید بدهند نمی دهند و وقتی که باید بگذارند، نمی گذارند، خودم مسئولیت اتمام این پروژه را تقبل نموده و باید هم پاسخگو باشم.
به گزارش عصر بافق؛ محمد زاده رحمانی در فضای مجازی در پاسخ به یکی از کاربران در خصوص تصادف امروز در جاده بافق-یزد گفت : همین امروز حدود ۸۰۰ تن آسفالت پخش شده و تقریبا به صورت روزانه فتوحی رئیس اداره راه و شهرسازی و حسن تفکری وضعیت پیشرفت جاده را رصد و گزارش می دهند.
وی افزود : حدودا ۲۰ روز دیگر کار آسفالت لایه دوم هم تمام میشود و نوبت به نصب تابلو و علایم می رسد که پیش پرداخت آن انجام شده است، اگر چه حدود ۱۴ یا بهتر بگویم ۲۰ سال این جاده با تاخیر شروع و اجرا شده ولی در دو سال گذشته فقط ۱۷ روز کارهای آن تعطیل بوده و یا به عبارت بهتر کند شده است.
فرماندار بافق تصریح کرد : برخی از افراد می گفتند چرا همه جاده یک باره ساخته و زیر عبور نمی رود ولی باور کنید که قطعه قطعه کردن این غول عمرانی، بهترین کاری بود که صورت گرفت و در حال حاضر ۱۱۲ کیلومتر آن دو بانده و ۸ کیلومتر آن یک باند و دو طرفه است که امیدوارم با کمک خدای بزرگ، لایه دوم این چند کیلومتر باقیمانده هم تمام بشود و زودتر زیر عبور برود و پرونده آن بسته شود.
زاده رحمانی بیان داشت : وقتی مشاهده کردم برخی از افراد در دستگاه های متولی، بهایی که باید بدهند نمی دهند و وقتی که باید بگذارند، نمی گذارند، خودم مسئولیت اتمام این پروژه را تقبل نموده و باید هم پاسخگو باشم.
وی ادامه داد : ضمنا هر گاه هم که نیاز شده از توان و ظرفیت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و نماینده مردم در مجلس استفاده کرده و چند بار هم مزاحم امام جمعه شده ام.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان بافق گفت : مسئول و غیر مسئول ندارد و همین چند هفته پیش یک روحانی در این جاده کشته شد و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور هم در حین ماموریت و بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند.
زاده رحمانی عنوان کرد : سال گذشته ۱۰ نفر از هموطنان در این جاده جان خود را از دست دادند که ۷ نفر یعنی ۷۰ درصد آنها در قسمت دو بانده دچار سانحه شدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد : مسئولین شهرستان همه سعی خود را برای کاهش تصادفات انجام می دهند و حدود ۴۵ درصد حوادث را در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    سلام
    چه خوب بود جناب آقای فرماندار درآمد بافق را هم با سایر شهرها مقایسه میفرمودند . ممنون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *