حماسه بزرگ ۹ دی در حالی خودجوش و بالنده از دل خروشان امت همیشه در صحنه ایران اسلامی رویید که دشمنان اسلام و انقلاب بار دیگر در معادلات فتنه گرانه خود شاخص هایی همچون روح جنگ آوری، طریقت حماسه سازی و منش ولایتمداری این شیرزنان و دلیرمردان را فراموش کرده بودند.

آنها در خیال خام و باطل خود همچنان بر تصور غلط «دوری امت از انقلاب» تاکید داشتند، حال آنکه صراط مستقیم مردم شریف کشورمان خلاف مسیر کوفیان بود و اجازه تنها ماندن ولایت فقیه و جانشین بر حق امام زمان(عج) را در عصر غیبت ایشان را نداده و نخواهند داد .
در حماسه ۹ دی به واسطه توجهات حضرت باری تعالی، عنایات ویژه ائمه معصومین(ع)، مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و حضور به موقع امت همیشه در صحنه این مرز و بوم اسلامی چنان طوفانی شگرف از بصیرت و روشنگری وزیدن گرفت که غبار از فضای سیاسی آن برهه حساس زدود و نیت پاکان و ناپاکان، رفتارهای معاندان و دوستان و منش مدعیان دروغین ولایتمداری و پیروان حقیقی رهبری معظم انقلاب را بارز ساخت.

و امروز آن حماسه بزرگ یک پیروزی بزرگ ملی قلمداد می شود که در آن درس های بسیاری نهفته است، اما بی شک بزرگترین میراث آن محکی بود بر میزان ولایتمداری و ولایت پذیری ایرانیان تا دشمنان ایران و انقلاب بدانند که کشور حضرت ولیعصر(عج) هرگز جایی برای جولان آنها نبوده و نیست.
نهم دی ماه ۱۳۸۸ خاطره ای جاودان از بصیرت دینی و ولایت پذیری مردم در تاریخ انقلاب اسلامی  است ”
دفاع از ارزش های مقدس انقلاب اسلامی و اسلام عزیز ،خود  ارزشی والاست که بها دادن به آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر نقشه های شوم ابرقدرتهای پوشالی بیمه خواهد کرد .
اینجانب در سالروز حماسه بزرگ نهم دی با آرزوی تعجیل در فرج  امام عصر (عج) ، به روح پرفتوح امام امت و شهیدان عزیز از صدر اسلام تا کنون و لاسیما ۱۵ کبوتر خونین بال شرکت سنگ آهن مرکزی بافق درود می فرستم و سلامتی ، صحت و عزت برای مقام معظم رهبری ”  (مدظله العالي )  و توفیق خدمت برای دولتمردان آرزو می نمایم و تجدید عهد میکنم و اعلام می نمائم “رهسپاریم با ولایت تا شهادت ، و آخر دعوانا آن الحمد لله رب العالمین .
علی اکبر رحیمی بافقی
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *