- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

جلسه هم اندیشی کمیته کارگری و کارفرمایی برگزار شد /برگزاری برنامه های شاخص در دهه فجر

جلسه هم اندیشی کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر شهرستان بافق در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش عصر بافق؛ در ابتدای جلسه سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئول کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر شهرستان گفت: دهه فجر امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه و 40 ساله شدن انقلاب باید سمت و سوی برنامه ها از تنوع و جذابیت بیشتری برخوردار باشد.
علی اصغر نوری شادکام افزود: با اشاره به اینکه در فرهنگ عامه عدد 40 نشانه پختگی و رشد و بلوغ می باشد از این منظر بزرگداشت این مناسبت ملی و مذهبی در سال جاری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و رویکرد برنامه ها در سال جاری باید یادآور افتخارات کسب شده در چهار دهه از انقلاب و از طرفی امید به فردایی بهتر باشد.
وی خاطرنشان کرد: کارگران و کارفرمایان در پیروزی انقلاب و استمرار این حرکت عظیم همواره نقش فعال و موثری را ایفا نموده اند و در این راه شهدا و ایثارگرانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.
سرپرست اداره کار با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در شهر کارگری بافق تشکیل 15 تشکل کارگری و کارفرمایی است، گفت : برنامه های امسال میتواند با محوریت تشکل های کارگری ، همراهی کارگران و مساعدت مدیران مجموعه های کارگری با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
در ادامه این جلسه ادارات عضو شورای هماهنگی رفاه ، مسئول بسیج کارگری، مسئولین تشکل های کارخانجات تعمیرات لکوموتیو ، شرکت تعاونی توسعه و عمران معدنچیان چغارت و نمایندگان شرکت ها و کارفرمایان شهرستان برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند و پس از بحث و تبادل نظر علاوه بر انجام برنامه های کلی و عمومی، برنامه های شاخص شامل انجام مسابقات ورزشی نظیر والیبال و دارت – برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموختگان فنی و حرفه ای – برگزاری مسابقه کتابخوانی – پرداخت تسهیلات به چهل نفر از کارگران برگزاری ایستگاه های صلواتی ، برگزاری نشست بصیرتی تصویب شد .