- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

دیدار خصوصی و صمیمی هاشم بافقی با مقام معظم رهبری

هاشم تفکری بافقی معروف به هاشم بافقی در پیج اینستاگرام خود ضمن انتشار تصویری از یک انگشتری نوشت: “موضوعش بماند ولی امروز عصر یک دیدار خصوصی با رهبری داشتم و این انگشتر را ایشان به من دادند، قولی هم فرزند ایشان دادند که انشالله بچه های از لاک جیغ تا خدا دیداری با آقا خواهیم داشت. این هم یک خبر خوب برای بچه ها”
ناگفته نماند که تفکری بافقی تهیه کننده و کارگردان جوان و موفق شهرستان بافق در کنار پخش ۴۵۰ قسمت از مجموعه تخصصی، موفق و تاثیرگذار از لاک جیغ تا خدا مستندهای کدبانو ۷۰ قسمت، دورهمی افق ۵۲ قسمت، یک روز خاص ۱۳ قسمت، با دعوت بدون کارت ۷ قسمت، از نزدیک با ۱۳ قسمت، گردونه ۲۶ قسمت، با هم خودمانی ۲۶ قسمت را نیز ساخته است.
در ضمن در این دیدار صمیمی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، ضمن تقدیر از کار از لاک جیغ تا خدا، پیشنهاد ساخت مستندی را به وی داده اند.
لازم به ذکر است که چندین نفر از شهرستان بافق نیز از جمله علیرضا زارع، مریم تفکری، زهرا خواجه بافقی و … در مجموعه از لاک جیغ تا خدا با این کارگردان بافقی همکاری داشته اند و امکان انتقال برخی از مطالبات لاینحل مردم عزیز و محروم شهرستان بافق بر اثر بی عدالتیها، تبعیضها، قانون گریزیها و زیاده خواهی ها در استان در دیدار آینده وجود دارد.