رئیس هیات بومی محلی استان یزد گفت: در بازی‌های بومی و محلی ۱۵۰ نفر از مادران و دختران ۸ روستای شهرستان در ۵ رشته باهم به رقابت پرداختند.

به گزارش عصر بافق؛ لیلا وکیلی نائب رئیس هیئت بومی محلی استان یزد در آیین اختتامیه بازی‌های بومی و محلی دختران و مادران روستایی در بافق با بیان اینکه المپیاد ورزشی مادران و دختران روستایی در ۱۰شهرستان استان برگزار شده، گفت: طبق آمار در هر شهرستان بیش از ۳۰۰ دختر و مادر باهم به رقابت پرداختند که مسابقه نهایی در بهمن ماه برگزار می‌شود.

وکیلی افزود: این مسابقات به صورت مجزا در روستا‌هابرگزار شد که پس از آن نفرات منتخب در مرحله شهرستانی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر در مسابقات استانی شرکت کرده و که در صورت موفقیت در استان جهت حضور در مسابقات کشوری المپیاد مادران و دختران روستایی اعزام می‌شوند.

داوود پورامینی بخشدار مرکزی بافق در این آیین هدف از برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزش‌های بومی و محله‌ای را ایجاد شور، نشاط و تحرک بین مادران و دختران روستایی بیان کرد و ادامه داد:ایجاد آمادگی برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری از دیگر اهداف این مسابقات در شهرستان است.

پور امینی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۱۵۰ نفر از مادران و دختران ۸ روستای بخش مرکزی باهم به رقابت پرداختند، تصریح کرد: شرکت کنندگان در ۵ رشته دال پلان، زو، لی لی، دارت و داژبال استعداد‌های خود را به نمایش گذاشتند.

گفتنی است:برپایی جشنواره غذا‌های محلی و اجرای برنامه‌های هنری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

خبر:رجبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *