به گزارش عصر بافق؛ به منظور تسهیل و تسریع در احداث ساختمان ملکی بانک ملت، جلسه ای با حضور فرماندار و شهردار بافق، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیر امور شعب بانک ملت استان یزد در دفتر مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد.
در این جلسه، سخا مدیر امور شعب بانک ملت با اشاره به همکاری مثبت این بانک در سال ۹۵ با شهرداری بافق و اجازه تخریب ساختمان قبلی شعبه بافق به منظور تعریض و ایجاد بلوار وحشی بافقی، خواهان همکاری مسئولان این شهرستان جهت صدور پروانه و تسهیل شرایط احداث ساختمان جدید این بانک شد.
وی گفت: علیرغم اینکه طبق برنامه های دولت باید ۱۴ شعبه استان را در هم ادغام و تعدیل نمود ولی شعبه بافق با عنایت به همکاری مردم و‌مسئولین این شهرستان به یک شعبه کارآمد و فعال تبدیل شده و بنا داریم آن را توسعه دهیم.
زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این نشست با توجه به شرایط رو به رشد اقتصادی شهرستان و تراز مثبت بانک ها و‌ مؤسسات مالی فعال در شهرستان، احداث ساختمان شکیل بانک ملت را در بلوار مرکزی این شهر هم برای مشتریان این بانک و هم از منظر مبلمان و دکوراسیون شهری، مفید است.
گفتنی است در پایان این جلسه مقرر شد پس از صدور مجوزهای لازم توسط شهرداری بافق، اسناد مناقصه احداث این ساختمان بانکی منتشر و در دهه مبارک فجر کلنگ احداث آن به زمین بخورد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *