زاده رحمانی فرماندار بافق در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ما و به اذعان برخی از کارشناسان تک قطبی بودن و سیطره آمریکا رو به پایان است.
به گزارش عصر بافق؛ فرماندار بافق در این نشست ضمن تسلیت درگذشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دستاورد های عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی و تزلزل جایگاه استکبار جهانی اظهار داشت: آمریکا به علت مواجه شدن با تراز منفی تجاری خود، مجبور شده نیروهای مستقر در منطقه خاورمیانه را کاهش دهد و این موضوع برای کشور ما، هم پیمانان و محور مقاومت ارزشمند است.
محمد زاده رحمانی ادامه داد: به گفته برخی از کارشناسان اکنون سیطره تک قطبی بودن استکبار جهانی شکسته شده است و ما باید از این فرصت مناسب بیشترین بهره مندی را داشته باشیم.
وی در ادامه یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی را توسعه صنعت ریلی در کشور عنوان کرد و گفت: از بعد از انقلاب اسلامی حدود هشت هزار کیلومتر به خطوط ریلی کشور اضافه شده که این منشا اثرات مثبت و مفیدی برای کشور به ویژه در حوزه پدافندی بوده است.
زاده رحمانی همچنین با اشاره به آمادگی کشور در تمامی زمینه ها و حرکت در سمت ایجاد ثبات اقتصادی و سیاسی در مواجه با توطئه دشمنان تصریح کرد: دشمنان در اتفاقات امسال از جمله اعتصابات کامیونداران که با سازماندهی برخی از اخلال گران صورت گرفت قصد ضربه به اقتصاد کشور را داشتند که اگر این آمادگی ها در کشور ایجاد نشده بود به کشور ضربات سنگین و جبران ناپذیری وارد می آمد.
سید علی رضا سلیمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نیز در ابتدای این نشست به تبیین برنامه های شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین اقدامات صورت گرفته در این باره پرداخت و یاد آور شد: برگزاری جلسات با اقشار مختلف و مسئولان ادارات، جمع آوری نقطه نظرات و پیشنهادات حول برگزاری باشکوه برنامه های این ایام، هماهنگی اجرای برنامه های فرهنگی و بصیرتی و همچنین برنامه ریزی گرامیداشت نهم دی ماه از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *