- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

لازمه تبیین دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی از سوی مسئولان

لازمه تبیین دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی از سوی مسئولان

امام جمعه بافق در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین و مطرح نمودن دستاورد های چهل ساله انقلاب تاکید کرد.
به گزارش عصر بافق؛ نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرماندهان نظامی و انتطامی و جمعی از روسای ادارات شهرستان در محل دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.
امام جمعه بافق در این نشست گفت: کشور ما در طول 40 سال گذشته دارای فراز و نشیب های زیاد و روزهای خوب و بد بود که این تجربیات مسیر حرکت در آینده را به ما نشان داد.
آیت الله سلیمانی با تاکید بر درس گرفتن از عبرت های گذشته افزود: یکی از خاطرات چهل ساله انقلاب جنگ تحمیلی بود که در کنار هزینه هایی که برای کشور ما داشت دستاوردهای بزرگی نیز در بر داشت و ما بهره مندی از نیروهای تربیت یافته در آن سالها توانستیم در مقابل توطئه های دشمنان در کل منطقه سربلند باشیم.
وی ادامه داد: امروزه وقتی نامی از برخی فرماندهان نظامی ما به زبان آورده می شود لرزه بر اندام دشمنان می افتد.
سید جواد سلیمانی افزود: خوشبختانه امروزه ما به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان توانستیم به عنوان یک قدرت در کل دنیا مطرح و به برکت انقلاب اسلامی و با بهره گیری از تفکر جوانان این مرز و بوم پیشرفت های زیادی در زمینه های گوناگون علمی و فناوری داشته باشیم.
امام جمعه بافق در پایان بر لزوم تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی به اقشار مختلف مردم تاکید و عنوان داشت: آموزش و پرورش شهرستان و همچنین مجموعه های که نیروهای کار زیاد در آن فعالیت دارند همانند معادن و کارخانجات با برگزاری نشست های بصیرتی در طول این ایام سرگذشت چهل ساله انقلاب را بازگو نمایند.