مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق امشب با حضور در منزل شهید حسن دهستانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد

بہ گزارش عصر بافق؛علی اکبر رحیمی بافقی مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق امشب به همراه حبیب حسن زاده مدیر روابط عمومی،محسن باباییان مدیر حوزه مدیرعامل و محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر با حضور در منزل شهید والا مقام حسن دهستانی با پدر معظم وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رحیمی بافقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهید حسن دهستانی و مرحوم دهستانی مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن بافق،به بیان خاطرات خود با این مرحوم پرداخت و گفت: مرحوم دهستانی دوست 30 ساله من بودند و ما همچون برادر یکدیگر بودیم.

وی در ادامه با یادآوری زحمات مرحوم دهستانی برای توسعه و عمران شرکت سنگ آهن و شهرستان، از وی به عنوان سردار سازنده بافق یاد نمود و خدمات آن را ستود.

مدیر عامل شرکت سنگ آ ن با بیان اینکه همه مرحوم دهستانی را با شرکت سنگ آهن و مدیریت وی در این مجموعه می شناسند،اظهار کرد: وی یکی ازاولین افرادی بود که در واحد طلاعات سپاه در اوایل دهه ۶۰  به مبارزه با منافقین و گروهکهای التقاطی در بافق پرداخت و این قسمت از زندگی مرحوم و خدماتی که قبل از مدیرعاملی سنگ آهن داشت برای نسل فعلی ناشناخته است

وی افزود: مردم بافق قدردان زحمات و تلاش های مرحوم دهستانی هستند و یاد و خاطره وی همیشه در اذهان زنده است.

رحیمی بافقی پدر شهید را اسطوره صبر و بردباری دانست که علیرغم شهادت پسرش و از دست دادن چند فرزند همچون کوه استوار بوده است.

در ادامه برادر شهید،علی اکبر رحیمی بافقی را افتخاری برای خانواده دهستانی دانست و گفت: حضور شما در بافق سبب زنده شدن نام مرحوم دهستانی شده است و بدون شک با تلاش شما شاهد پیشرفت و عمران و آبادانی در این شهر خواهیم بود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *