به گزارش عصر بافق؛صبح روز گذشته دوشنبه سوم دی ماه، زاده رحمانی فرماندار بافق به اتفاق نوروز زاده شهردار، محمدی رئیس شورای اسلامی شهر و رنجبر رئیس شورای اسلامی شهرستان با داوودی مدیر کل راه آهن استان در خصوص مسائل و مشکلات حمل و نقل ریلی شهرستان و تعاملات بین بخشی، بحث و تبادل نظر کردند.
در این جلسه، ابتدا زاده رحمانی به اهمیت تامین زمین مورد نیاز احداث کارخانجات تولید و تعمیر واگن در نزدیکترین فاصله به خطوط ریلی اشاره و یادآور شد: اکنون که بخش خصوصی موفق به دریافت مجوز احداث این کارخانجات شده جا دارد که همه ما به تامین زمین مورد نیاز و زیرساخت های آن جهت احداث هر چه زودتر این مجموعه کمک کنیم.
سپس رئیس شورای اسلامی شهر بافق به موقعیت این شهرستان در نقشه ریلی کشور اشاره و گفت فقدان این گونه کارخانجات در شهرستان احساس می شود و در ادامه رئیس شورای اسلامی شهرستان و شهردار بافق به تعاملات فی ما بین شهرداری و راه آهن اشاره و در خصوص بهسازی میدان راه آهن و نصب المان لوکوموتیو در آن مطالبی را بیان داشتند.
در پایان، مدیر کل راه آهن ضمن موافقت با مساعدت در جهت تخصیص زمین مورد نیاز کارخانجات تولید و تعمیر واگن، در خصوص تامین المان و مشارکت در بهسازی میدان و ورودی ایستگاه های بافق و مبارکه قول همکاری و مساعدت داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *