علی اکبر رحیمی بافقی با بیان اینکه مهمترین دغدغه من ایجاد تشکل‌های کارگری است و در این راه پیگیری های زیادی انجام شده، گفت : با توجه به اینکه مدیریت نمی‌تواند به همه بخش‌ها و امورات دسترسی داشته باشد، باید تشکل‌هایی باشد تا حرف و خواسته‌های کارگران را به گوش مدیریت برساند.

بہ گزارش عصر بافق ؛ علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل شرکت سنگ آهن صبح امروز در نشست با اعضای شوراهای اسلامی کارگران شرکت در دفتر وی با تاکید بر اینکه وجود پل ارتباطی بین پرسنل و مدیریت ضروری است ، گفت: تشکل های کارگری می تواند پل ارتباطی بین کارگران و مدیریت باشد، همانگونه که در حال حاضر شورای اسلامی کارگری، پیگیر خواسته های کارگران است .

وی در ادامه افزود : اداره کار باید پیش قدم شده و شرکت هایی که شورای کارگری ندارند را موظف به ایجاد تشکل‌های کارگری کند تا مطالبات قانونی کارگران اجرایی شود،که رسیدن به این اهداف همکاری و هم‌افزایی زیرمجموعه را می‌طلبد.

رحیمی بافقی در خصوص زمان راه‌اندازی گندله سه چاهون اظهار داشت: با تلاش و پیگیری مدیرعامل صندوق بازنشستگی، اواخر سال جاری زمان نهایی برای تکمیل و نصب تجهیزات کنترلی سه چاهون می باشد و در پایان سه ماهه دوم سال ۹۸ این آمادگی وجود دارد که گندله به صورت آزمایشی راه اندازی و شروع به کار نمایند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن با تاکید بر این نکته که شایسته سالاری و ارزشیابی نیروها در صدر برنامه‌های کار شرکت است،بیان داشت: من معتقدم مدیریت مختص نیروی رسمی شرکت نمی باشد بلکه جوان توانمند و متخصص نیروی پیمانکاری یا تبدیل وضعیت‌، نیز شایستگی مدیریت را خواهد داشت.

وی در پایان این نشست خطاب به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران،اصحاب رسانه و روابط عمومی ها گوش و چشم مردم و مدیر دستگاه هستند، پس باید بدون هیچ تعارفی مدیران را مورد نقد سازنده قرار دهند.

رحیمی بافقی تصریح کرد: اگرهمه ما پایبند به اصل ” انتقاد در حضور و احترام در غیاب ” باشیم،بدون شک موفق خواهیم بود

منبع=اطلاع رسانی شرکت سنگ آھن

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *