- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

بازگشت رحیمی در میان استقبال باشکوه کارگران معدن  / آنومالی هایی که در سال ۸۵ از سنگ آهن جدا شد را پس میگیریم !

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در میان استقبال باشکوه مردم و کارگران این شرکت بازگشت و گفت : آنومالی هایی که در سال ۸۵ از شرکت سنگ آهن جدا شد را پس میگیریم !

به گزارش عصر بافق ؛  علی اکبر رحیمی در ابتدای سخنان خود با صلوات بر روح اولین مدیرعامل بومی سنگ آهن گفت : من خود را لایق این همه لطف و عنایت شما نمی دانم و خود را سرباز این کشور می دانم که بیش از ۲۹ است که برای امنیت این کشور این لباس سربازی را به تن کرده ام .
وی بیان داشت : علی رغم میل باطنی ام و به درخواست مکرر مسوولین شهرستان تقاضای آن ها را پذیرفتم و به بافق آمدم تا خدمت کنم اگرچه به برخی افراد به عهد و دعوت خود وفا نکردند اما شما با اینکه دعوت کننده نبودید به عهدی ک روزهای اول بستیم وفا کردید و بر عهد خود ماندید وانشاا..‌ من جبران می کنم .
مدیرعامل شرکت سنگ آهن در خصوص اتفاقات پیش آمده تصریح کرد : گذشته ها را فراموش میکنم و آینده امیدوارکننده بافق و توسعه و عمران شهرستان را می بینم.
رحیمی افزود : اگر نتیجه همه این اتفاقات گذشته بوجود آمدن انسجام جهت توسعه شهرستان و معدن و عدالت بین کارگران باشد خدا رو شکر میکنم .
وی ادامه داد : همانطور که تک و تنها آمدم میخواستم تک و تنها برم و استقبال نمیخواستم اما شما سنگ تمام گذاشتید .
مدیرعامل خاطرنشان کرد : با کمک خدا و تلاش شما کارگران و با حمایت مدیر صندوق بازنشستگی فولاد کشور، نماینده و سایر مسوولین در جهت توسعه شهرستان قدم برداریم.
رحیمی گفت : با کمک همه شما و با حمایت نماینده پیگیری می کنم تا آنومالی هایی که حق شرکت سنگ آهن بود و توسط این شرکت به ثبت رسانده شده  و در سال ۸۵ از شرکت جدا شد از طریق قانونی پس گرفته شود.
وی ادامه داد : صنایع جوار معدنی ، پروژه هایی ک شروع شده و خواهد شد با تمام قدرت و با حمایت مسوولین و شما اجرا خواهد شد و این شایعه که گفتن با آمدن من، پروژه ها تعطیل می شود من فکر نمیکنم شما کارگران اجازه دهید پروژه ای تعطیل شود وبا چنگ و دندان اجرا خواهیم کرد .
مدیرعامل سنگ آهن در پایان از تمام کسانی که در این چند روز ابراز علاقه کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت : امیدوارم بتوانم رضایت خدا را جلب کنم و محبت شما را جبران کنم.