سامانه پیامکی معبر

رییس بهزیستی بافق : سامانه پیامکی معبر برای ارائه مشکلات در حوزه مناسب سازی در خدمت مردم عزیز می باشد.
به گزارش عصر بافق؛محسن خوشگذران با بیان اینکه سامانه پیامکی معبربه شماره 3000012322 برای ارائه مشکلات افراد دارای معلولیت و مشکلات جسمی در حوزه مناسب سازی در خدمت مردم عزیز می باشد اظهار داشت تمام شهروندان می توانند از طریق این سامانه،مشکلات و موانع در حوزه مناسب سازی را به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشوراطلاع رسانی کنند.
وی تصریح کرد: این سامانه در اختیار سازمان بهزیستی و در واقع دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی کشوراست و به پیامک های ارسال شده با توجه به اهمیت موضوع مناسب سازی،به فوریت رسیدگی خواهد شد.
رئیس بهزیستی بافق ادامه داد: هم اکنون نهضت مناسب سازی در سطح کشور به راه افتاده و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در این زمینه اقداماتی انجام شود اما متاسفانه شاهدیم بسیاری از مطالبی که گفته می شود در مرحله اجرا از سوی مسئولان مورد غفلت قرار می گیرد.
خوشگذران افزود: مناسب سازی برای افراد ناتوان جسمی است و این افراد شامل کودکان، سالمندان،زنان باردار و افراد دارای معلولیت و مشکلات جسمی حرکتی است و باید این موضوع جدی گرفته شود.
این مقام مسئول با تاکید بر امر مناسب سازی گفت: اگر نتوانیم فضای شهری را برای این افراد فراهم کنیم با روح و روان آنها بازی کرده ایم و امیدواریم موضوع مناسب سازی که امری مهم است در اولویت دستور کاری مسئولان قرار بگیرد و در این زمینه در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *