نماینده مردم : مدیری که برای سنگ آهن انتخاب می شود باید بومی باشد و برای مردم کار کند .
به گزارش عصر بافق ؛ نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور و رئیس مجمع نمایندگان استان در جمع نمازگزاران بافقی با بیان اینکه نحوه عزل و انتصاب مدیرعامل سنگ آهن سوال برانگیز است ، عنوان کرد : از عزل رحیمی اطلاعی نداشتم و بعدا متوجه شدم!!

محمدرضا صباغیان افزود : اگر کار قانونی بوده است تابع آن هستیم اما اگر غیر این است باید پاسخ داده شود و تجدید نظر گردد.

وی ادامه داد : باید مدیری که برای سنگ آهن انتخاب می شود بومی باشد و اگر فردی که میخواهد بیاید بخواهد حق شهر را رعایت نکند و آینده شهر را بفروشد گزارش خواهم کرد و در مجلس و نماز جمعه اعلام میکنم.

نماینده مردم با اشاره به اینکه سنگ آهن افتخار شهر،استان و کشور است تصریح کرد : بافق در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و معادن آن در شرف واگذاری است و چرا این معادن نباید برای شهر خودمان باشد؟!

صباغیان بیان داشت : میخواهند مهره ای را انتخاب کنند که تابع بیرون باشد و باید مسوولان شهر،استان و حتی کشور توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیری که بخواهد نگاه به شهر نداشته باشد و تابع بیرون باشد قابل قبول نیست ، گفت : باید نیرویی انتخاب شود تا برای مردم کار کند.

رییس مجمع نمایندگان استان با تاکید بر اینکه مسوولان شهر اختلاف نظری نداریم و هستیم تا حقوق شهر حفظ شود، افزود : برای شهر باید با تدبیر تصمیم گیری شود نه به گونه ای که از عزل رحیمی نه نماینده خبردار باشد نه مسوولان!!

صباغیان در پایان خاطر نشان کرد : بررسی های لازم انجام می شود و طی چند روز آینده به مردم اعلام می گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    یه روزی آاق صباغیان مسولین میگفتن ما اطلاع نداشتیم شما اون زمان مسولیت نداشتین میگفتین دورغ میگن مگه میشه خبر نداشته باشن حالا خودتون هم شدین مثل اونا
    ما که از نماینده بودن شما فقط دیدیم همش جلسه با این اون گرفتین خروجی ازتون نیدیدم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *