به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق ،مراسم افتتاح باشگاه کتابخوانی وحشی بافقی با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد،معاون پرورشی آموزش وپرورش و کارشناس آموزش ابتدایی در مدرسه شاهد غدیر برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در این آیین با اشاره به اینکه طرح باشگاه کتابخوانی از سلسله برنامه های وزارت ارشاد است، گفت: این طرح با هدف ترویج بیشتر کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان در گروه های سنی مختلف اجرا می شود.
حسین ارجمند هدف اصلی از برگزاری این باشگاه‌ها را کتاب‌خوانی گروهی کودکان و نوجوانان برشمرد وافزود این طرح اهداف دیگری را از قبیل آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط کتابفروشی، انتخاب و خرید کتاب، مطالعه و بحث درباره کتاب، چرخش کتاب در میان همسالان، نگارش نامه به نویسنده مورد نظر خود (ارتباط با نویسنده) تهیه یک قطعه فیلم کوتاه یک دقیقه ای با موضوع کتاب، تمرین فعالیت های مستقل فرهنگی توسط مربیان، برقراری ارتباط مستقیم میان نویسندگان و نوجوانان با خوانندگان، دنبال می‌کند.
وی با تشکر از همکاری وهمراهی خالصانه مدیر و کادر مدرسه شاهد غدیر عنوان کرد طرح باشگاه های کتابخوانی برای اولین بار در شهرستان بافق اجرا می شود و130باشگاه کتابخوان به ثبت رسیده است و باشگاه کتابخوانی وحشی بافقی به صورت نمادین در این مراسم افتتاح شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *