به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در نشست فرماندار بافق با مدیرعامل شرکت گاز استان، که در یزد برگزار شد پیرامون تسریع در گازرسانی به دهستان کوشک و صنایع مستقر در آن بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
در این دیدار که بخشدار مرکزی بافق، رئیس اداره گاز شهرستان و روسای ادارات ستادی استان نیز حضور داشتند زاده رحمانی فرماندار بافق به اهمیت دهستان کوشک و صنایع و معادن مستقر در آن اشاره و خواستار تسریع در گاز رسانی به آن شد.
وی همچنین به محروم بودن تعدادی از ساکنین محلات بافق به خصوص تعدادی کوچه های پیرامون شهرداری، بلوار شهدا و بلوار کشاورز اشاره نمود که مقرر شد به منظور گاز رسانی به این مناطق و صدور مجوزهای مربوطه از سوی شهرداری جلسه ای با حضور شهردار، رئیس شورای شهر و مدیرعامل شرکت گاز استان برگزار و در خصوص برآورد خسارت آسفالت شکافی و مرمت این معابر تصمیم گیری لازم به عمل آید.
زاده رحمانی همچنین به لزوم گاز رسانی به چاه های کشاورزی اطراف میدان غدیر، گودگوار و به خصوص مجتمع های پرورش تیلاپیا اشاره که مقرر شد اداره مهندسی شرکت گاز استان طرح و برآورد گازرسانی به این مناطق را تهیه و ارائه دهد.
میدان شاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان نیز ضمن تشکر از تعامل و پیگیری های موثر فرمانداری بافق یادآور شد که حداکثر ظرف مدت 7 الی 10 روز آینده تفاهم نامه ای با دهیاران و اعضای شورای اسلامی دهستان کوشک امضا و زمین مورد نیاز ایستگاه تقلیل فشار نیز از طریق بخشداری و منابع طبیعی شهرستان پیگیری و مجوزات لازم اخذ شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *