اما سوال سوم، شما گفتید که چگونه از بین این همه #مدیر_کارآمدی که سال ها است در مجموعه #سنگ_آهن دیده نمی شوند، ناگهان به یک مدیر فاقد تجربه در حوزه مدیریت های کلان در مجموعه های معدنی ـ صنعتی رسیدند؟ ولی کارآمدی را از دید خودتان تعریف نکردید، اگر کارآمدی را به خدمت به #اصفهان و #مافیای_فولاد، فقط به چشم تامین خوراک به معادن استان یزد نگریستن، انجام ندادن هیچ گونه سرمایه گذاری در شهرستان بافق و استان یزد و دریغ از کمکی ناچیز به توسعه شهر، بله این همه مدیر در کارآمدی مد نظر شما سنگ تمام گذاشتند اما از دید ما مردم شهرستان بافق همه کارآمدی آن مدیران طی چهل سال خلاصه شد در همان #یک_کارخانه_خردایش که وجودش ضروری بود و از روی اجبار و احداث یک #کمربندی_کوچک که نمی شد اسم کمربندی روی آن گذاشت در بافق که بعدها به محدوده شهر اضافه شد و تیرهای روشنایی اش که باعث خجالت و آبروریزی برای شهرستان بود عوض شد، نخیر آنها کارآمد نبودند که هیچ بلکه دست نشانده بودند به خدمت به اصفهان و آباد کردن آنجا، بردن و بردن و بردن و چاله ها را به جا گذاشتن و در همه این زمانها که شهرستان بافق غارت می شد جای خالی مسئولان استانی به شدت خالی بود، یا بر اثر نفوذ مافیای استانی فولاد، امتیازها از محل سنگ آهن، شهرستان بافق و منابعش به مافیای کشوری فولاد داده می شد تا هر دو در کنار هم به #همزیستی_مسالمت_آمیزی دست یابند، همینطور که الان در موضوع آب استان، حیاتی ترین مقوله برای انسان دعوای ظاهری و پیگیری منافع خود هر کدام مجزا در این بی سامانی و فلاکت مردم دو استان در حال انجام است.
جناب بردستانی، ناسلامتی شما خبرنگار مرکز استانید لطفا این سوال که رحیمی مدیر دوران گذار است یا تحول به ما بسپارید و با دید استانی سوال کنید؛
– چرا باید قیمت سنگ آهن دولتی و با فاصله ای چشمگیر و دور از قیمت واقعی و جهانی آن در اختیار توسعه و پیشرفت استان اصفهان و کارخانجات آن تعیین شود؟ (سود و ارزش افزوده بخور و نمیر در بافق و استان یزد، پارو کردن پول و ارزش افزوده کلان در استان اصفهان!!)<br>
– شرکت دلال تهیه و تولید مواد معدنی ایران در کجا تاسیس و ثبت داده شد؟
– چرا شرکت معادن سنگ آهن مرکزی ایران بافق که می توانست ارزشمندترین سرمایه استان باشد کوچک و خصوصی شد؟
– شرکت سنگ آهن فلات مرکزی ایران برای چه هدفی تاسیس شد؟
– چرا استان نظارت و پیگیری روی سرمایه گذاری این شرکتهای دلال ندارد؟
– چرا استان به احداث کارخانه جوار معدنی فسفات حساسیتی ندارد؟
– چرا فولاد ابویی، طرحی استانی و ملی بعد از سالها بلاتکلیف است؟ چرا مسئولان استان یزد ذره ای مانند مسئولان استان کرمان و شهرستان بافت در این خصوص عمل نکردند و نمی کنند؟!
– از محل عدم تاسیس این کارخانه ها و عدم انجام تعهدات این سرمایه گذارهای دروغین چه کسی بیشترین ضرر را کرده؟
– مگر نه این است که هر چه ارزش افزوده در بافق ایجاد شود بخش اعظمی از آن به استان سرازیر می شود؟
– چرا استان یزد با وجود این حجم عظیم منابع فقیر است؟

– از خام فروشی شرکت معادن فلات مرکزی ایران چند درصد عوارض ارزش افزوده به استان می رسد؟
استان و منابعش در حال استثمار است و شما چسبیده اید که رحیمی مدیر دوره گذار است یا تغییر؟! اما چه کنیم که برخی مدیران استان دست نشانده اند، اصلا برخی مدیران استان مدیران استانند تا کاری که باید نکنند، برخی مسئولان دیگر و بعضی خبرنگاران نیز آگاهانه و یا از روی ناآگاهی، سطحی نگر، کم اطلاع و یا بی اطلاع هستند، بیایید با هم کمی تمرین کنیم تا واقعیات را و ریشه وضعیت فعلی را به مردم استان بگوییم.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *