- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

مشکل روشنایی مناسب معابر شهرستان قرار نیست حل شود؟!

بیش از یک سال است که برای مشکل #قطع_برق_معابر بافق در مقاطع مختلف بارها نوشتیم، هر چند که مقطعی بهتر شد ولی تاکنون این مشکل به صورت اساسی حل و فصل نشده است، در این نوشته دیگر نمی خواهیم وارد این مقوله شویم که #عدم_روشنایی_مناسب معابر و یا قطع بودن آن در تاریکی شب به هر دلیلی به جز اینکه چهره شهر را #نازیبا می کند چه مشکلات #امنیتی دیگری را نیز در پی خواهد داشت ولی پیامهای #نارضایتی مردم مناطق مختلف شهرستان همچنان در گروههای مجازی در جریان است و انگار قرار نیست دیده شود و این مشکل یکبار برای همیشه تعیین تکلیف شده و پرونده آن بسته شود.
“سلام، اگر دوستان محترم یادشون باشه یکماه پیش صحبتی شد در مورد عدم روشنایی میدان معلم تا ترمینال که یکماه پیش گفتن دو ماهه روشنایی مشکل دارد و الان شده سه ماه پس الان دیگه مطمئن باشیم کم کاری صورت گرفته چرا که طی این سه ماه میشد رفع عیب کرد، اگر از کارمند آن اداره برق تو گروه تشریف دارن توضیح دهید. با تشکر”
“اختلاف بین شهرداری و اداره برق در یک شهرستان نماد کوچکی از اختلافات سه قوه، چپ، راست، وسط، اصول، بی اصول، اصلاح و … خدایا خودت بر این ملت شریف ترحم بفرما🙏🙏”
“سلام احسنت به این پشتکار و پیگیری شما، افسوس و صد افسوس که گوش شنوایی نیست”
اینها نمونه هایی از #پیگیری_مردمی در رابطه با مقوله خاموشیها و روشنایی نامناسب در شهرستان است و اما در کنار این اخبار نگاهی بیندازید به تشکیل جلسه #کمیته_روشنایی_بافق که ناظر مستقیم این امر در شهرستان است، خبر منتشر شده از داخل این جلسه، اعضای آن و ..‌.
“✅نشست کمیته روشنایی بافق/فرمانداری ”
دنبال چه می گردید؟ شما هم مثل ما دنبال ادامه و مشروح خبر، موضوعات مورد بحث و تصمیمات گرفته شده می گردید؟! نگردید نیست، کل خبری که از این جلسه مخابره شده همین است که آی مردم این جلسه برگزار شد و مطلب بسیار مهم تر و حیاتی تر که مردم بسیار در این زمینه نگران بودند و در گروهها پیگیر بودند و بارها سوال کرده بودند اینکه در فرمانداری بافق تشکیل شد!!!
از مزاح گذشته با این خبر نیم خطی و تصویر، لااقل مردم با افرادی که ناظر وضع موجود روشنایی معابر بافق هستند و سر و سامان دادن به آن یکی از وظایف آنهاست آشنا می شوند و طرف حساب خود را بهتر می شناشند.
پ.ن.: دوستان محترم، مسئولان گرامی، اطلاع رسانی شفاف به مردم خیلی از مشکلات را مرتفع کرده و از نارضایتیها خواهد کاست، از ما گفتن و از شما نشنیدن باشد که با هم رستگار شویم.


شورای سردبیری عصر بافق