- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

شجاعت در پذیرش اشتباه

آمار 5 ماهه ی روابط عمومی فرمانداری های استان؛ آماری که ناقص تحلیل و بررسی شد!
صمیمانه از روابط عمومی 5 شهرستان #خاتم، #ابرکوه، #مهریز، #بافق و #بهاباد عذرخواهی می کنم!
✍️رضابردستانی
یازدهم آذرماه در یادداشتی نسبتاً کوتاه و تنها بر اساس آمار آبان ماه فعالیت روابط عمومی فرمانداری های استان یزد تحت عنوان:«آقای #صباغیان_بافقی! تا اطلاع ثانوی بی خیال #پاسارگاد و #مناطق_آزاد؛چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است!» تحلیلی نگاشته و در کانال های تلگرامی منتشر کردم که چون منبع تحلیل ناقص بود از سوی برخی دوستان، اعتراضاتی صورت پذیرفت و وقتی بررسی شد حق با آنان بود و به خوبی دریافتم که به قول سایت خبری #عصربافق، دچار نقد و تحلیلی #ناجوانمردانه شده ام و از این بابت هم شرمسارم هم عذرخواهی می کنم.
البته جوابیه ای از سوی #علی_صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری در چندجا منتشر شد که چون رفتار ایشان غیرحرفه ای بود(جوابیه را به کانال انتشار دهنده و خطاب به شخص نویسنده، می نویسند نه مبهم و گنگ)از انتشار مجددآن خودداری کردم.
در خصوصی با یکی از بزرگواران به بحث و تبادل نظر نیز پرداختم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که مبنا قرار دادن آمار یک ماهه برای زیر سؤال بردن یک مجموعه اساسا همان رفتاری است که به حق آن را #ناجوانمردانه تلقی کرده اند. قبل از بررسی فعالیت 5 ماهه ی منتهی به آذرماه روابط عمومی فرمانداری های استان از نماینده ی حوزه انتخابیه ی 5 شهرستان جناب آقای #صباغیان_بافقی، آقای #رستگاری فرماندار محترم مهریز و نیز از تک تک مسئولان و کارمندان روابط عمومی فرمانداری های خاتم، ابرکوه، مهریز، بافق و بهاباد به ویژه مهریز عذرخواهی می کنم. امیدوارم این رفتار غیرحرفه ای بنده را بزرگوارانه نادیده بگیرند.
ارزیابی روابط عمومی فرمانداری های استان از تیرماه 97 لغایت اول آذر97
روابط عمومی استانداری ، هرماهه عملکرد فرمانداری های استان را بررسی و رتبه بندی می کند که بر این اساس در #تیرماه و تنها بر اساس تعداد اخبار میبد(63خبر)،تفت(56خبر)و بافق(40خبر)در جایگاه های اول تا سوم قرار می گیرند در انتهای این جدول هم خاتم(1خبر)! اردکان(8 خبر) و ابرکوه(14خبر) قرار داده می شوند!
در #امرداد جای تفت و میبد عوض می شود و بهاباد از رتبه ششم به رتبه سوم آورده می شود. در این ماه سه روابط عمومی ابرکوه اشکذر و اردکان وضعیت جالب توجهی ندارند!
شهریور ماه، میبد و تفت همچنان در صدر می ایستند ضمن آن که مهریز به بالا نشین های این جدول اضافه می شود سه شهرستان خاتم اشکذر و ابرکوه نیز پایین جدول قرار می گیرند. توضیح اضافه این که از این ماه ارزیابی ها دقیق تر و فنی تر محاسبه و رتبه بندی ها صورت می پذیرد.
مهرماه جایگاه تفت و میبد ثابت می ماند و یزد به رتبه سوم می رسد ضمن آن که در این ماه ابرکوه بهاباد و اشکذر در رتبه های انتهایی جدول قرار می گیرند. و بالاخره در آبان ماه برای نخستین بار اردکان صدر نشین می شود و 5 شهرستان حوزه انتخابیه تحت مسئولیت صباغیان بافقی در انتهای جدول قرار داده می شوند.
منهای دو ماهه تیر و امرداد، در شهریور، مهر و آبان دیگر رتبه بندی بر اساس تعداد خبر نیست و مسائلی همچون کیفیت و ساختار خبر، نحوه بارگذاری اخبار و عکس نیز مورد توجه قرار می گیرد نکاتی که امیدواریم جزئی تر و حساس تر مورد مداقه قرار گیرد.
پ.ن:ناجوانمردانه بودن یک یادداشت یا نقد بسیار بد است اما بدتر نپذیرفتن اشتباه است!