انتشار دو متن در یک روز در #بافق_فردا نشان داد که بافق فرداییها تکلیفشان با خودشان هم مشخص نیست، در متن اول در قامت دفاع از #منابع_انسانی_بافق و عملکرد نماینده، فرماندار و معاون سیاسی استاندار یزد به تعدادی از بهترین نیروهای بافق حمله کرده و نرفتن آنها را به یزد جهت خدمت در پستهای پیشنهادی که صحت و سقمش را فقط خودشان می دانند و بس، تقبیح می کند، هر چند که پشت تمام شایعاتی که در انتقال یا پیشنهاد پستهای بالاتر به افراد ذکر شده خربارها حرف و حدیث وجود دارد که باید فقط از زبان خودشان شنید، بعضی پیشنهادها برای بلند کردن افراد موفق از روی صندلی هایشان در بافق و دست به سر کردن آنها در یزد صورت گرفته، به نظر می رسد بافق فرداییها به جهت تطهیر نماینده، معاون سیاسی استاندار و پوشاندن ضعف آنها در عدم بکارگیری منابع انسانی بافق در پستهای استان دست به نوعی تخریب افراد مطرح شده زده اند، با کمال تعجب می بینیم که در همان روزی که مثلا بافق فرداییها برای توسعه و پیشرفت منابع انسانی بافق دل می سوزانند، در مطلب دیگری یکی از #جوانان_مستعد_بافقی را که در پست مدیر روابط عمومی فرمانداری تاکنون بسیار موفق عمل کرده و بارها حائز رتبه های برتر در استان شده و فقط از روی سنجشی یک ماهه که ملاک کلی کار وی نیست مورد حمله قرار می دهند، در صورتی که اگر نیم نگاهی به عملکرد روابط عمومی فقط در قسمت خبر، عکس و بارگذاری روی پرتال فرمانداریها داشتند متوجه می شدند که اردکان حائز رتبه اول در این ماه در مرداد ماه هشتم و در تیر ماه در رتبه نهم قرار گرفته و روابط عمومی فرمانداری بافق در ایام عید رتبه دوم و در هفته دولت حائز رتبه سوم در استان شده که با وجود نیرو و امکانات رقبای قدری چون اردکان، میبد و تفت کاری بس دشوار است.
نکته جالبتر داستان که بافق فرداییها مد نظر قرار ندادند اینکه روابط عمومی خبری را تهیه و بارگذاری می کند که فرماندار شهرستان آن را تولید کرده باشد و در صورتی که خبر کمتری بارگذاری شد معنایی جز #افت_عملکرد_فرماندار ندارد و آنها به احتمال زیاد ناخواسته عملکرد فرماندار و به تبع آن نماینده بافق را نیز زیر سوال برده اند، و در واقع پاس گلی که مشاور رسانه ای نماینده و رفیق شفیق زاده رحمانی ساخته و پرداخته کرد، رضا بردستانی، خبرنگار آفتاب یزد با زیرکی، بهره برداری از همان خبر و تصویر و با برداشتی کاملا ناجوانمردانه، زیر تاق دروازه عملکرد نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور و کل فرمانداران حوزه اش قرار می دهد؛ این حمله آنقدر بد صورت گرفت که روابط عمومی استانداری یزد در مقام دفاع از عملکرد خوب بافق و مهریز بیانیه صادر می کند.
بافق فردائیهای عزیز اگر می خواهید مطالبه کنید و دلسوز منابع انسانی شهرستان بافق هستید سوالهای بهتری برای پرسیدن هست:
– #محمد_رضا_فتاحی نمونه بارزی بر عدم حمایت استان و حتی نماینده از نیروهای بومی است، گیریم حرف شما درست و فتاحی خود نخواست در استان خدمت کند در صورتی که مطمئنیم اینگونه نبود، چرا از وی در سمت معاونت دوم فرمانداری بافق که همچنان خالی است استفاده نشد؟
– در صورتی که تقریبا تمامی شهرستانها معاون دوم فرمانداری را انتصاب کردند چرا این پست در بافق همچنان خالی است؟
– فرماندار بافق که نیروهای غیر بومی که بواسطه چارت فرمانداری بافق به وزارت کشور جذب شده بودند، جای یک نیروی جوان و مستعد بومی را پر کرده بودند، آرزویشان بود که از بافق به مرکز استان بروند، اصلا آمده بودند که از مجوز شهرستان استفاده کرده و بروند، را آزاد کرد تا مثلا چارت را خالی کند چرا تاکنون نسبت به اخذ مجوز استخدام و جایگزین برای این افراد اقدام نکرده است؟ فتاحی در فرمانداری بافق چه کاره هست؟ مدیر اداری، مسئول آی تی، حسابداری، مسئول کانون بافق شناسی یا مسئول برگزاری مکانیزه انتخابات؟ تشکری مدیر روابط عمومی است، عکاس است، خبرنگاری می کند و یا خبر تنظیم کرده و روی پرتال می گذارد؟ تفکری حراست است یا معاون؟ و …
– اگر یک روز #سعید_تشکری_بافقی به هر دلیلی نتواند سر کار خود حاضر شود، درب اتاق روابط عمومی فرمانداری بافق را چه کسی باز می کند؟
– در استانداری یزد فقط #امیرزاده و #شریعتی اضافه بودند؟
– چرا معاون سیاسی بافقی استاندار یزد و نماینده بافق از این دو نفر حمایت نکردند تا بعد از اخراج آنها مجوزهای #جذب_نیرو به وزارت کشور بین دیگران پخش شود؟
– اگر در کنار مجوز استخدام آن چهار نفر که معاون سیاسی بافقی در روز آخر از استاندار سابق گرفت اسم یک، دو و یا چند نفر نیروی بافقی بود تا اگر در استانداری نیز جایشان نبود و جای کسی را تنگ می کردند در فرمانداری بافق مشغول شوند آسمان می تپید؟!
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *