به گزارش عصر بافق؛ فرماندار بافق به اتفاق شهردار و رییس بهزیستی به مناسبت دوازدهم آذرماه با حضور در جامعه معلو لین این شهرستان ضمن دیدار با مسئولان و مربیان و حرفه آموزان این مرکز، این روز را گرامی داشت.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید و در نشستی درجمع مسئولان، کارکنان و جمعی از معلولان و خانواده های ایشان ضمن تبریک این روز، از شاهپورزاده رییس مرکز جامعه معلولین شهرستان به واسطه پیگیری مجدانه مسائل این قشرتشکر و قدردانی نمود.

محمد زاده رحمانی در ادامه از زحمات والدین معلولان نیز قدردانی کرد و عنوان داشت: سرپرستی از معلولان و توانمند سازی این عزیزان، باعث می شود که رحمت و موهبت الهی در سایر زمینه ها و مراحل زندگی شامل حال والدین و سرپرستان آنها شود.

وی در ادامه پیرامون درخواست های رییس این مرکز از جمله ساخت سالن ورزشی اختصاصی معلولین ، اختصاص تسهیلات به کارگاه خیاطی، اختصاص سانس ورزش شنا، همچنین تامین دستگاه خودپرداز ویژه نابینایان و.. قول مساعدت و پیگیری داد.

در پایان این برنامه نیز از برخی از کارکنان و مربیان برتر این مرکز و معلولان موفق و افتخار آفرین و خانواده آنان با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *