امام جمعه بافق: فرمان تشکیل بسیج یکی از ابتکارات بزرگ معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بود.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز در آیینی همزمان با هفته گراميداشت بسيج و با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان محلی زنگ بسيج در دبیرستان شاهد شهید رجایی بافق به صدا در آمد.
امام جمعه بافق در این مراسم در ابتدا به دانش آموزان توصیه کرد در جهت کسب علم و دانش نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بتوانند آینده سازان خوبی برای شهر و میهن اسلامی باشند.
آیت الله سید جواد سلیمانی در ادامه گفت: در زمان تحصیل ما به ندرت معلمین آن زمان مدارک تحصیلی بالا داشتند اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اکثر معلمان در مقاطع مختلف دارای مدارک بالا می باشند که دانش آموزان باید این فرصت را غنمیت شمرده و در راستای ارتقای سطح علمی خود گام بردارند.
وی همچنین ضمن تبریک هفته بسیج و وحدت تقارن این دو رویداد بزرگ را گرامی داشت و عنوان نمود: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین و نامگذاری هفته وحدت دو ابتکار بزرگ امام خمینی(ره) بود.
امام جمعه بافق افزود: امروزه بسیج و نیروهای بسیجی توانسته اند در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و… ورود و نقش آفرین باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *