به گزارش عصر بافق ؛ با هدف بررسی مسائل آموزشی و آشنایی مدیران مدارس متوسطه دوم با طرح‌ها و برنامه‌های مصوب درسال تحصیلی ۹7-۹8 جلسه هم اندیشی مدیران با حضور ارجمندی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ، مدیر و معاون آموزشی مدیریت آموزش وپرورش بافق در سالن کنفرانس این مدیریت برگزارگردید .
درابتدا ” قاسم زاده ” مدیر آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به معاون آموزش متوسطه اداره کل ‌از اقدامات صورت گرفته در استقرار پایه دوازدهم در دوره دوم متوسطه، نحوه هدایت تحصیلی دانش آموزان در رشته های نظری و فنی و حرفه ای و کارودانش در سال تحصیلی جدید مطالبی بیان نمود.
سپس مدیران مدارس با ذکر سوالاتی پیرامون حوزه آموزش ، به بیان نظرات و طرح دیدگاههای خود پرداختند.
توجه به تامین نیروی انسانی در دوره متوسطه در بعضی از دروس : ادبیات، زیست شناسی ،علوم و… در سطح منطقه – رفع ابهامات موجود در پایه دوازدهم ؛ از جمله مواردی بود که یاوری معاون آموزشی مدیریت به ذکر آنها پرداخت .
درادامه این جلسه ” ارجمندی ” معاون آموزش متوسطه اداره کل ، ضمن تبریک به کلیه فرهنگیان به مناسبت ۲۵ مین سال صدر نشینی و افتخار آفرینی دانش آموزان استان در کنکور سراسری ، خواستار ارتقاء سطح آموزش مدارس به ویژه در پایه دوازدهم شد . اهتمام جدی مدیران و دبیران مدارس به آزمونهای بهبود عملکرد تحصیلی و کنکور های آزمایشی استان ، توجه به تشکیل کارگاههای آموزشی دروس مختلف در مناطق ، توجه مدیران به برگزاری کلاسهای تقویتی و آمادگی کنکور در مدارس از جمله مواردی بود که معاون آموزش متوسطه استان در جمع مدیران مطرح نمودو به سوالات آنان در زمینه های مختلف آموزشی پاسخ داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *