ورزشکاران بافقی با کسب سه مدال طلا و ۲ برنز و همچنین کسب عنوان قهرمانی قهرمانان در مسابقات جایزه بزرگ پرس سینه و ددلیفت لواسان تهران خوش درخشیدند.

به گزارش عصر بافق؛ مسابقات ددلیفت و پرس سینه جایزه بزرگ با حضور مجید باباخانی مربی تیم ملی پارالیفتینگ جمهوری اسلامی و جمعی ازقهرمانان و پیشکسوتان پارالیفتینگ کشور روز جمعه 25 آبانماه در سالن جهان پهلوان تختی لواسان تهران برگزار شد .
در این دوره از مسابقات که با حضور بیش از 130 ورزشکار و در دو رشته پرس سینه و ددلیفت انجام شد سه ورزشکار از باشگاه امپراطور بافق نیز حضور داشتند .
در بخش پرس سینه مهدی شاهی در رده نونهالان و در وزن منفی 52 کیلو گرم شرکت نمود که موفق شد عنوان نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند .
در همین بخش و در رده نوجوانان امیر حسین آقابابایی در وزن منفی 75 کیلو گرم در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را به گردن آویخت .
اما در بخش ددلیفت جوانان محمد محمدی از باشگاه امپراطور بافق در وزن منفی 56 کیلو اول شد و مدال طلا را از آن خود کرد.
در همین بخش و در رده نوجوانان باز امیر حسین آقابابایی مقام سوم را به دست آورد و برنزی شد .
ضمن اینکه در رده نونهالان باز مهدی شاهی اول شد تا در مجموع شهرستان بافق با سه مدال طلا و دو برنز به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دهد.
لازم بذکر است در حرکت ددلیفت محمد محمدی از باشگاه امپراطور بافق موفق شد به عنوان قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات معرفی گردد و کاپ قهرمان قهرمانان را نیز بدست آورد.

خبر : اصغر آقابابایی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *