ماشاالله گلچین رییس اداره اوقاف و امور خیریه بافق در دیدار با زاده رحمانی فرماندار گفت: موقوفات شهرستان تاکنون برای بیش از 2500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی داشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ رییس و جمعی از کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به مناسبت هفته وقف با حضور در فرمانداری با زاده رحمانی فرماندار بافق دیدار و گفتگو نمودند.
رییس اداره اوقاف و امورخیریه بافق در این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات و عملکرد این این اداره پرداخت و گفت:اداره اوقاف شهرستان در بحث عملکردی خود حائز رتبه دوم استان و همچنین آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق رتبه دوم بقاع متبرکه استان را در بخش درآمدی به خود اختصاص داده است.
“ماشاالله گلچین” در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در بخش ساماندهی موقوفات شهرستان پرداخت و افزود: خوشبختانه موقوفات شهرستان بافق به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای 2500 نفر اشتغالزایی داشته است و در حدود 1500 پرونده مستاجری در شهرستان وجود دارد.
وی همچنین در پایان از مساعدت ها و همراهی های فرماندار بافق به ویژه در بحث بهسازی اداره اوقاف شهرستان تشکر و قدردانی نمود.
زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این دیدار با قدردانی از حضور ایشان، تغییر و تحولات در بخش وقف و ساماندهی موقوفات شهرستان را مثبت ارزیابی و از تلاش های مجموعه کارکنان این اداره تشکر نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. سید محمدمیرسلیمانی بافقی

    جناب آقای فرماندار
    اداره اوقاف بافق یکی از بی نظم ترین و بی سازمانترین ادارات بافق هست که هیچ نظم و پیکره کاری ندارد!ضمنا مسولیت آن با فردیست که اصلا توان و سواد چنین کار بزرگی را ندارد چطور آنرا مثبت ارزیابی نموده اید؟؟؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *