همواره معتقد بودیم که اداره هایی که بودجه، نیرو و امکاناتی که باید ندارند قاعدتا باید از عملکرد ضعیفی نیز برخوردار باشند و طبیعی است اما این باور اشتباه در ما با روند رو به رشد و شکوفایی چشمگیر #ورزش_شهرستان به کلی تغییر کرده و دگرگون شد، مهمترین اصل در یک سازمان #نیروی_انسانی قوی، با انگیزه و عاشق است، موفقیت در یک اداره یا شرکت محقق نخواهد شد مگر با لیدر و رهبری قوی، پرانرژی، با جربزه که بتواند از کمترین نیرو و امکانات بهترین موقعیتها را خلق کند، همیشه فکر می کردیم که بیشتر این جایگاهها هستند که به انسانها شخصیت و هویت می دهند ولی اگر برعکس به این داستان نگاه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که این انسانها هستند که به جایگاهها هویت، هستی و بزرگی می بخشند و یا بالعکس یک جایگاه را از اوج به زیر می کشند.
به ورزش شهرستان بافق که نگاه کنیم خواهیم دید در گذشته به چند رشته خاص و آن هم محدود پرداخته می شد و بسیاری از هیاتهای ورزشی شهرستان یا به کلی تعطیل بوده یا فعالیتی ناچیز داشتند، حکم روسای هیاتها و حتی برخی دبیران آنها بیشتر جنبه تشریفاتی و برای پر کردن رزومه بود ولی امروز به جرات می توان گفت تقریبا تمامی هیاتهای ورزشی در نقطه اوج فعالیتهای خود در سالهای اخیر بوده و از وضعیت رو به رشدی برخوردار هستند، فعالیتهای عمرانی و زیرساختی، جذب نونهالان، نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف ورزشی، کسب مدالهای رنگارنگ در رشته و رده های مختلف و … به حدی زیاد است که نمی توان در این مقال به همه آنها اشاره کرد، سوال؛ به جز تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان بافق چه اتفاق خاص دیگری افتاد تا شهرستان در زمینه ورزش به اینجایی که اکنون در آن قرار دارد برسد؟! آیا نیروی این اداره چند برابر شد؟ آیا بودجه اش از زمین تا آسمان تغییر کرد؟ آیا … ، به نظر ما نه بلکه تنها اتفاقی که افتاد این بود که #رضا_نارگانی خودش را وقف ورزش بافق کرد تا با روابط عمومی بالا و انرژی سرشاری که دارد بوسیله ایجاد تعامل در بالاترین سطح با مسئولان شهرستان، جذب اسپانسرهای مالی قوی، استفاده از امکانات محدود در اختیار و هنر مدیریت خود بتواند این اداره سوت و کور را دگرگون کرده و در صدر اخبار شهرستان قرار دهد، ناگفته نماند که از نقش روابط عمومی این اداره نیز نمی توان چشم پوشید.
طبق شنیده ها اکنون نارگانی احساس کرده به آمال خود در خصوص شهر زادگاهش نزدیک شده و باید به محل کار اصلی خود بازگردد، سوال؛ چه کسی جرات می کند خود را در حد جایگزینی مناسب برای نارگانی و رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با این وسعت فعالیت فعلی ببیند؟!
گزینه های جایگزین چه کسانی هستند؟ آیا از دل جامعه ورزش رئیسی عاشق، ورزشکار، ورزش دوست و مدیری مدبر انتخاب خواهد شد؟!
پ.ن.۱: برای رضا نارگانی آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگانی داریم و از وی خواهش می کنیم چشم از ورزش بافق برندارد و برای حفظ دستاوردهای خود بیش از پیش تلاش کند.
پ.ن.۲: ورزش شهرستان بافق نیاز به گزینه ای قوی و از دل ورزشکاران و حتما مورد تایید نارگانی دارد، از ما گفتن بود.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *