در کانال #محمد_رضا_صباغیان خواندیم “در دیدار با معاونین سازمان برنامه و بودجه کشور: صباغیان خواستار #توزيع_عادلانه بودجه هاي ملي و ملي -استاني در استان یزد شد.”
کاری بسیار ارزشمند که تاکنون بارها صباغیان به آن پرداخته و بارها حتی از استانداری خواسته شده تا میزان #بودجه_های_ملی را به تفکیک هر شهرستان جهت اطلاع مردم منتشر کند، اما دریغ از یک اقدام عملی در این زمینه و یا حتی یک پاسخ هر چند کلی و ناقص.
آقای صباغیان بارها گفته اید و خواستار توزیع #عادلانه بودجه های استانی شده اید، فکر نمی کنید که وقت آن رسیده نامه بزنید، اگر نامه زدید از وزیر بخواهید، اگر از وزیر خواسته اید و جواب نگرفتید به وی تذکر داده و یا از او سوال کنید و …، آیا این امور انجام شده است؟!
با توجه به اینکه شفافیت در تخصیص بودجه های شهرستانی و ساز و کار تقسیم و تخصیص آن اهمیت ویژه ای در جهت اجرای بهتر عدالت و کاستن از محرومیتها در شهرستانهای کمتر برخوردار دارد اگر انجام نشده لطفا از گفتن و تذکر دادن فراتر بروید و نسبت به انجام امور بالا تا گرفتن پاسخ لازم اقدام کنید و اگر انجام شده و جوابی نگرفته اید که ما دیگر صحبتی نداریم.
پ.ن.: شاید بتوان با ارائه لایحه و طرحی در این خصوص، شفافیت در تقسیم و تخصیص بودجه های استانی را قانونمند کرد البته شاید.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *