یک دوره مسابقه نقاشی “شهر بدون پلیس” با حضور رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی بافق در دبستان دخترانه ۱۳ آبان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت ۱۳ آبان ماه یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع “شهر بدون پلیس” در دبستان دخترانه ۱۳ آبان برگزار شد که از بین شرکت کنندگان که بالغ بر ۹۰ نقاشی بود تعداد ۱۴ نفر انتخاب و جوایزی به رسم یادبود به آنها اهداء شد.
گفتنی است در این مراسم، سرگرد “علی اکبر عبادی” رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در جمع دانش آموزان پیرامون مهارتهای ارتباطی و عدم قبول خوراکی و نوشیدنی از افراد غریبه به دانش آموزان آموزش داد و از آنها خواست در مسیر رفت و برگشت مدرسه مراقب باشند و فریب افراد غریبه را نخورند و در صورت استفاده از سرویس مدارس، سر و دست خود را از خودرد بیرون نبرند و یکدیگر را هل ندهند تا مشکلی در این رابطه پیش نیاید.
وی همچنین گفت: دانش آموزان باید بدانند برای حرکت در خیابان، تنها مجاز به حرکت از داخل پیاده رو هستند و نباید یکباره به وسط خیابان بدوند و برای عبور از خیابان،در جایی که پل هوایی یا زیرگذر، موجود است حتما از آن استفاده کنید و مجاز به رد شدن از خیابان نیستید؛ در غیر اینصورت باید از جایی حرکت کنند که خیابان دارای خط کشی عابر پیاده می باشد.
سرگرد عبادی افزود: برای حفظ سلامت و پیشگیری از تصادفات رانندگی، باید از بازی کردن در خیابان ها خودداری کنید و در کوچه و خیابانها، اسکیت سواری نکنید و در مواقع استفاده از سرویس مدارس، تمام نکات ایمنی را رعایت کنید.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به تهدیدات و آسیب های فضای مجازی و مواردی که می تواند تهدیدی برای دانش آموزان باشد مطالبی ارائه و از دانش آموزان خواست هیچ موقع عکس های شخصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *