سید حمید کلانتری با بیان اینکه بافق جزء شهرهایی است که رنگ توسعه را به خود گرفته ،افزود: این مجموعه در زمینه اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با شرکت بسیار خوب عمل کرده است و در این شرایط تحریم هر تولیدی قدم در جهت رونق اقتصادی است و این نوع فعالیت ها باید مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرد .

به گزارش عصر بافق؛ سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز به همراه مدیر عامل شرکت سنگ آهن از پروژه گندله سه چاهون، کارخانه فرآوری و پیت معدن بازدید کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سنگ آهن قطب تولید مواد اولیه فولاد کشور در استان است گفت: بافق به عنوان یک شهر صنعتی و معدنی شناخته می شود و خوشبختانه اقدامات خوبی در گذشته برای توسعه آن انجام گرفته و این روند همچنان ادامه دارد.

حمید کلانتری هدف از حضور غیر رسمی خود را ارزیابی این مجموعه بزرگ صنعتی معدنی عنوان کرد و افزود: به عنوان مجموعه ای که وابسته به یزد و شهرستان است و به نوعی وابسته به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و به دلیل مرتبط بودن صندوق فولاد کشور با این وزارت است،برای ارزیایی این مجموعه به بافق آمدم تا هر کمک و یا  ایده ای که برای پیشرفت شرکت مفید باشد طرح و توسط مدیرعامل شرکت و مدیرعامل صندوق فولاد کشور پیگیری کنیم.

وی همبستگی و تعامل  بین کارکنان با مدیرت و نیز منطقه را بسیار خوب دانست و تصریح کرد: اقتصاد سنگ آهن نه تنها برای بافق بلکه برای استان نیز مهم است و باید مسئولان نگاه ویژه ای به آن داشته باشند، این مجموعه در زمینه اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم  بسیار خوب عمل کرده است و در این شرایط تحریم هر تولیدی قدم در جهت رونق اقتصادی است و این نوع فعالیت ها باید مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرد .

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص میزان پیشرفت پروژه های سنگ آهن نسبت به گذشته اظهار داشت: خوشبختانه معدن چغارت سه چاهون در حال کار است و واحد های سنگ آهن و کنستانتره نسبت به گذشته فعال تر شده است و تا چند ماه دیگر پروژه بزرگ گندله سه چاهون به بهره برداری خواهد رسید تا شاهد تولید 5 میلیون تنی در این مجموعه بزرگ معدنی باشیم که حقیقتا کار بزرگی است.

وی خاطر نشان کرد: بافق جزء شهرهایی است که رنگ توسعه را به خود گرفته و سیستم حمل و نقل و ریلی خوبی دارد و در زمینه اشغال از وضعیت رضایت بخشی برخوردار است.

شایان ذکر است،حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت بنا به دعوت مدیر عامل شرکت سنگ آهن بوده است و وی در ابتدای سفر خود در مراسم زیارت عاشورا که به همت روابط عمومی سنگ آهن برگزار شده بود،شرکت نمود.

منبع : مرکز اطلاع رسانی سنگ آهن

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *