علی اکبر رحیمی با بیان اینکه همیشه خط قرمز خود را ولایت فقیه و اطاعت از امر رهبری می دانم،تصریح کرد: درباره خط قرمز خود با هیچ کس شوخی ندارم،چه در دوران رهبر کبیر انقلاب و چه اکنون که در زمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای هستم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی؛ نشست فرمانده گردان امام حسین(ع) و جمعی از پیشکسوتان جنگ، بسیجیان مدافع حرم، فرزندان شهدای بدریون گردان امام حسین(ع) صبح امروز در محل سالن کنفرانس آهنشهر برگزار شد.
در این دیدار حمید خدابخشی فرمانده گردان امام حسین(ع) بافق ضمن تبریک انتصاب علی اکبر رحیمی بافقی با بیان وظیفه بسیجیان گردان در برقراری امنیت یادآور شد : بسیجیان گردان امام حسین(ع) با حضور فعال خود در عرصه ها باعث شدند تولید با امنیت خاطر صورت پذیرد.
وی خطاب به مدیرعامل شرکت اظهار داشت:  شما سرباز جنگ اقتصادی هستید که نیاز به حمایت بسیجیان دارید و ما همواره پشتیبان شما خواهیم بود.
در ادامه علی اکبر رحیمی بافقی ضمن با تسلیت ماه صفر و ایام شهادت رسول اکرم(ع) و امام رضا(ع) با تاکید بر بهره مندی از فضایل این روزها بیان داشت: در آستانه اربعین حسینی روز بزرگ خودسازی هستیم، خوشا بحال آنانکه لبیک گویان در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حضور دارند تا عظمت اسلام و شیعه را به رخ دشمنان اسلام بکشند.
وی با اظهار خرسندی از شرکت در جمع حاضر به ویژه فرزندان شهدا افزود: بسیار خرسندم در جمعی هستم که پدر سردار شهید اکبر شاهپورزاده نیز حضور دارد، کسی که در زمان کودکی ما را یاری می کرد و نیز فرمانده گرانقدر حاج قنبری زاده از بنیانگذاران سپاه بافق،فردی که در رکاب شهیدان اکبریان و باقریان برای برپایی سپاه منطقه زحمات بسیاری انجام دادند.
مدیر عامل شرکت سن آهن در ادامه به بیان خاطرات خود با شهد علی اصغر حبیبیان پرداخت و گفت:  از سال 1360 افتخار آن را پیدا کردم تا وارد بسیج شوم و با سن کم به جبهه های حق علیه باطل عزیمت کردم و همیشه خط قرمز خود را ولایت فقیه و اطاعت از امر رهبری می دانم.

وی تصریح کرد: درباره خط قرمز خود با هیچ کس شوخی ندارم،چه در دوران رهبر کبیر انقلاب و چه اکنون که در زمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای هستم.

رحیمی بافقی اظهار داشت: همیشه برآن بوده ام که نقشی موثر در ترویج فرهنگ شهادت، شهید پروری و حفظ ارزش های نظام داشته باشم و امروز خوشحالم که در این جمع دست نیاز به سوی شما دراز می کنم.

مدیر عامل شرکت بیان داشت: زمانی به کشور حمله نظامی شد و امروز مورد تهاجم حمله اقتصادی هستیم، استراتژیکی که مقام معظم رهبری تعیین نمودند خط و مشی ما را مشخص می کند که باید به آن اصولی عمل کنیم.

وی افزود: ما در بافق مطیع امر رهبریم و اشتغال، کار و حیات شهر وابسته به شرکت سنگ آهن مرکزی می باشد.امروز باید سیاست کلی سطح اشتغال را حفط کنیم،علیرغم آنکه تمامی واحدها تعدیل نیرو داشته اند ما یک نفر هم نداشتیم.

دوم آنکه ارتقاء اشتغال از اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی برون نگر و درون زا با تکمیل چرخه فولاد موجب می شود تا دیگر دغدغه ای نداشته باشیم. همچنین با ایجاد واحدهای جوار معدنی خام فروشی را تبدیل به ورق فولاد و صادر نماییم.

رحیمی بافقی با اشاره به تلاش های مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن گفت: مدیر عامل سابق شرکت بسیار تلاش کرد تا گندله سه چاهون به اتمام برسد، اما باید واحد اسفنجی و زیر ساخت آن را نیز فراهم کنیم.

وی افزود: باید با جذب سرمایه گذار چراغ شرکت را روشن نگه داریم و مطمئن باشید برای این امر تابع قانون و اولویت می باشیم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن تاکید کرد: نباید بگذاریم هیچ فرزند شهیدی در بافق بیکار باشد منوط به آنکه آنان نیز درجات عالی تحصیلی را سپری کرده تا شرکت را از حالت معدنی به صنعتی سوق دهیم. جامعه ایثارگر باید تخصص مورد نیاز را آموزش ببیند و جذب کار شود.
وی در پایان یادآور شد: تقویت گردان امام حسین(ع) مد نظر ما است و اعتبارات از راه صحیح و قانونی در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    جناب آقای دکتررحیمی

    در شهری که همه لنگ می زنند
    به کسی که درست راه می رود می خندند!
    بنابراین نهراس از اینکه متفاوت باشی،
    جرات متفاوت بودن ، موهبت بزرگیست
    بگذار دیگران خود مشغول باشند یه روزی یه جایی میگن اشتباه کردیم
    مدافع شرف

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *