- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

نقش یا سهم ابویی در اجرا نشدن فولاد بافق چقدر است؟ / سکون بیش از حد و بی خیالی ابویی ما را خواهد کشت

در حالیکه شرکت #سنگ_آهن_مرکزی ایران بافق طرحهای توسعه و جوار معدنی خود را در هر شرایطی با وجود سختیهای بسیار و مشکلات پیش رو سرپا نگه داشته و بدون هیچگونه وام و کمک قابل ملاحظه ای پیش می برد تا #چرخه_فولاد را در بافق کامل کرده و چراغ #اشتغال را در شهرستان روشن نگه دارد اما #فولاد_ابویی بعد از گذشت سالها همچنان در خواب ناز زمستانه به سر می برد.
در گروهی تلگرامی بحث شد در خصوص وجود مافیا و فولاد ابویی و شهروندی دلسوز که از وعده های داده شده در خصوص تکمیل هشتمین طرح فولاد استانی کشور در بافق به تنگ آمده بود گفت ابویی خود مافیاست!!
اما ما نظر دیگری داریم، ابویی مافیا نیست، ابویی از ضعف ما، مردم و مسئولان شهرستان بافق، بی خیالی مسئولان استان یزد و عدم ورود جدی به بحث فولاد استانی که حق استان است و انفعال بیش از حد آنها در مقابل این ناحقی بزرگ در توسعه و اشتغال شهرستان و استان حداکثر استفاده را تاکنون برده و توپ کم کاری خود را با زرنگی تمام در زمین مافیا قرار داده است.
پشت داستان هر چه هست کمی مشکوک است که یک سرمایه گذار با این حجم عظیم سرمایه خوابیده و بر زمین مانده حاضر نشده حتی یک آجر روی آجر این ساختمان بگذارد. اگر مسئولان شهرستان بافق و استان ذره ای مانند مسئولان بافت و استان کرمان در قبال فولاد بافت عمل کرده بودند اکنون این پروژه لااقل از حالت سکون خارج شده بود.
شورای سردبیری عصر بافق